Zavrieť

Porady

Prosím o radu ohľadom platenia odvodov

Som študent denného štúdia na vysokej škole. Živnosť som si založila v marci 2011, chcem sa spýtať, či som povinná platiť niečo do zdravotnej, sociálnej poisťovne... Stále sa niečo mení, už sa sama nevyznám čo je moja povinnosť a čo nie.. Preto by som Vás chcela poprosiť, či by ste mi mohli jednoducho odpovedať na moju otázku. Veľmi pekne ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    AbbeyDawn Pozri príspevok
    výška môjho zisku za minulý rok je cca 1000 EUR.
    1000/2,14*14%.

    RZZP bude robiť prísl.ZP, do konca septembra ti oznámi výšku nedoplatku.

    Xanti je offline (nepripojený) Xanti

    Xanti
    AbbeyDawn,
    Veronika Ti dala návod ako rátať odvody do ZP teda nedoplatok. Myslím, že keby si platila prvý rok 46,06 eur mesačne tak by ťa to asi viac zaťažilo ako jednorazovo zaplatiť nedoplatok na zdravotnom poistení z tej pozície že si študentka vo výške ccca 65 eur.
    Až študentka nebudeš tak budeš platiť odvody do ZP v minimálnej výške bezohľadu na tvoj príjem ako každý iný SZCO.

    Xanti je offline (nepripojený) Xanti

    Xanti
    A ako je to jednoducho odpovedať na tvoju otázku?

    Z tvojho príspevku sa nedá jednoznačne určiť tvoja povinnosť, chýbajú tam základné údaje.