Ahojte, mám problém
V auguste som prebrala účtovníctvo a dosť som nadávala na predch.účtovníčku. Ale zistila som teraz, že to nie je jej chyba ale chyba konateľa (konateľ nie je aj majiteľ spoločnosti).
Konateľ mi odovzdáva doklady raz mesačne.
fakturúry vystavené - teraz som napr.zistila, že on vystaví faktúru, opraví ju, tak že napr. zmení cenu, alebo dokonca aj odberateľa a mne dá ešte pôvodnú faktúru. Zistila som to teraz postupne, keď klienti posielajú inventarizácie.
faktúry došlé- pri účtovaní banky ho za mesiac aj 15x žiadam, že niečo uhradil, čo nemám v účtovníctve, tak potom dlllho čakám, keď mi dodá došlú faktúru.
faktúry došlé zahraničné - tak tie mi nedáva vôbec v správnom zdaňovacom období aj pár mesiacov potom, až keď zistím že niečo uhradil, čo nemám...
už pri preberaní nesedelo saldo s účtovným stavom na 311, 321...
ERP - úhrady vystavených faktúr - nevie z dennej závierky identifikovať, čiže ani to nesedí
platí kartou firemnou svoje kávičky, večere.
v pokladni by mal mať peniaze, nemá ich.
nedodal stav skladu, nakoľko mu vôbec nesedí (neviem, čo s tovarom robí - ide o alkohol)
Raz som volala na colnicu a chcela som si overiť stav zábezpeky a pán z colnice mi povedal, že konateľ tam robí veľký bordel, že ma ľutuje a mám sa zbaviť účta, a že tovar mizne...
Teraz otázka, čo a ako by Ste spravili? Mám s ním mailovú korešpondenciu cca.300 mailov (resp. 300 predmetov - gmail),.
Ja nemám chuť a nervy teraz opravovať každé 1 DPH priznanie, SV, keďže faktúry čo mi dával, klienti nemajú.
Zmluvu písomnú nemáme, len fakturujem za svoje služby.
Viem, že chúďa účtovník, čo to po mne prevezme bude riadne na mňa nadávať, a to nechcem, len vyčistiť všetko - to nie je zaplatená robota...
Mám mu len podať DPH 12/2012, SV? a ostatné nechať no nového? Mám informovať i majiteľov (spoločníkov) spoločnosti? Nakoľko on má fakt super vystupovanie, a všetko hádže na iných (viď predch. účtovníčka, viď predch. zamestnanci, viď klienti, viď colníci! a podobne)...
poradíte?