Zavrieť

Porady

CÚP 2012 - Cenník účtovných prác na rok 2012

som
Cenník účtovných prác na rok 2012 tento rok nepredkladám, pretože na základe minuloročných cenníkov a z praxe si už vie skoro každý ohodnotiť svoju prácu.

Ale chcem upozorniť však na služby napr. servisu na PC, internet a pod., kde som sa stretla s účtovaním 33,00 eur/hod. + dopravné. Sú to služby odborné, ktoré si musíme objednať, pretože ich nevieme vykonať, tak ako naše odborné služby, ktoré si musia objednať tí, ktorí to tiež nevedia. Skúste si to prerátať a zistite ... svoju cenu
Usporiadat
Sarlotka Sarlotka

Sarlotka je offline (nepripojený) Sarlotka

Posuskajte prosim cenu za spracovanie uctovnictva, danoveho priznania a vykazov
zacinajuca sro, len zriadovacie náklady, 2 bankové výpisy, zrejme len vklad a jeden prevod na uhradu nakladov pravnikovi za zalozenie a bankové poplatky, plus robila som jej registracne papiere na danovy urad

dakujem

a davate kamosom zlavy?
0 0
mizu24 mizu24

mizu24 je offline (nepripojený) mizu24

tibor1000 Pozri príspevok
Zdravím,prosím kolko beriete za spracovanie dan.priznania k dani z motor.vozidiel 1 auto?dakujem
za jedno daňové z MV 5 € /je jedno za koľko áut/
0 0
tibor1000 tibor1000

tibor1000 je offline (nepripojený) tibor1000

mizu24 Pozri príspevok
za jedno daňové z MV 5 € /je jedno za koľko áut/
to fakt????
kolegyna mala minula 11 aut,s privesmi,roboty na 2 hodiny
0 0
johny18 johny18

johny18 je offline (nepripojený) johny18

mizu24 Pozri príspevok
za jedno daňové z MV 5 € /je jedno za koľko áut/
Ja beriem 10 € za max. 2 auta, plus za kazde dalsie 1 €.
1 0
mizu24 mizu24

mizu24 je offline (nepripojený) mizu24

tibor1000 Pozri príspevok
to fakt????
kolegyna mala minula 11 aut,s privesmi,roboty na 2 hodiny
no pravda je, že viac ako 4 nikdy neboli
0 0
Sionel Sionel

Sionel je offline (nepripojený) Sionel

Ahojte, koľko by ste pýtali za účtovníctvo pre "igelitiára". Neplatca DPH, v strate, 3x BÚ, počet položiek v PD za celý rok 450, ale má bordel v dokladoch, ktoré mi nosil na 3x. Na viacerých FA je uvedené, že budú uhradené prevodom, pričom boli v omeškaní uhradené v hotovosti (musel dodatočne blokovať do ERP na moje výzvy, nablokoval zle, robil storno atď), alebo mu mnohé platby došli na účty, ktoré nemá v podnikaní, dáva mi len kópie transakcií, nie celé výpisy a pod. Neporiadok v skladovej evidencii, niečo predal ako "osobnú spotrebu", niečo muselo ísť oficiálne cez sklad. Účto mu asi robím posledný krát, každý rok je to horšie a horšie. Minulý rok začínal, zobrala som od neho 100 eur, ale tento rok neviem. Váham, či mu ten sklad vôbec robiť tento rok, aby sedeli dátumy a počty na došlých faktúrach.. Značka: Dobrý známy
0 0
Sarlotka Sarlotka

Sarlotka je offline (nepripojený) Sarlotka

Sionel Pozri príspevok
Ahojte, koľko by ste pýtali za účtovníctvo pre "igelitiára". Neplatca DPH, v strate, 3x BÚ, počet položiek v PD za celý rok 450, ale má bordel v dokladoch, ktoré mi nosil na 3x. Na viacerých FA je uvedené, že budú uhradené prevodom, pričom boli v omeškaní uhradené v hotovosti (musel dodatočne blokovať do ERP na moje výzvy, nablokoval zle, robil storno atď), alebo mu mnohé platby došli na účty, ktoré nemá v podnikaní, dáva mi len kópie transakcií, nie celé výpisy a pod. Neporiadok v skladovej evidencii, niečo predal ako "osobnú spotrebu", niečo muselo ísť oficiálne cez sklad. Účto mu asi robím posledný krát, každý rok je to horšie a horšie. Minulý rok začínal, zobrala som od neho 100 eur, ale tento rok neviem. Váham, či mu ten sklad vôbec robiť tento rok, aby sedeli dátumy a počty na došlých faktúrach.. Značka: Dobrý známy
ide o JU alebo PU ?
kazdopadne 100 eur aj keby bolo JU a 450 poloziek je strasne malo vsak za polozku v JU sa berie od 0,6 Eur (a 0,6 je fakt minimalna cena skor by som ratala s 0,7-0,8) co som si pozerala cenniky, ked som si aj ja stanovovala ceny... takze len za polozky by bolo 0,6 *450 minimalne 270 Eur a a teda nehovorim o vykazoch, danovom priznanie a vsetkych tych oprav... ci?
Naposledy upravil Sarlotka : 14.01.13 at 17:14 Dôvod: opravena 0,6 Eur t.j. 60 centov
1 0
srska srska

srska je offline (nepripojený) srska

Sarlotka Pozri príspevok
ide o JU alebo PU ?
kazdopadne 100 eur aj keby bolo JU a 450 poloziek je strasne malo vsak za polozku v JU sa berie od 0,6 centov (a 0,6 je fakt minimalna cena skor by som ratala s 0,7-0,8) co som si pozerala cenniky, ked som si aj ja stanovovala ceny... takze len za polozky by bolo 0,6 *450 minimalne 270 Eur a a teda nehovorim o vykazoch, danovom priznanie a vsetkych tych oprav... ci?
centov?
0 0
Sarlotka Sarlotka

Sarlotka je offline (nepripojený) Sarlotka

srska Pozri príspevok
centov?
otazka je cena za uctovnu polozku v jednoduchom uctovnictve?

aha ospravedlnujem sa 0,6 Eur (60 centov)
0 0
Monika Kováčová Monika Kováčová

Monika Kováčová je offline (nepripojený) Monika Kováčová

Sarlotka Pozri príspevok
otazka je cena za uctovnu polozku v jednoduchom uctovnictve?
Sarlotka myslela si 0,60 EUR, že? 0,60 centov je strašne málo... ozaj koľko EUR?
0 0
Sarlotka Sarlotka

Sarlotka je offline (nepripojený) Sarlotka

Monika Kováčová Pozri príspevok
Sarlotka myslela si 0,60 EUR, že? 0,60 centov je strašne málo... ozaj koľko EUR?
ano myslela som 0,6 Eur uz som to vyssie opravila... dakujem za upozornenie
0 0
Sionel Sionel

Sionel je offline (nepripojený) Sionel

Dakujem dievcence velmi pekne za pomoc. 0,6 eura za polozku nie je vela, a DP s vykazmi bude mat zadarmo. Pre informaciu, ide o vychodne Slovensko.
0 0
grammatika grammatika

grammatika je offline (nepripojený) grammatika

Ahojte, mám problém
V auguste som prebrala účtovníctvo a dosť som nadávala na predch.účtovníčku. Ale zistila som teraz, že to nie je jej chyba ale chyba konateľa (konateľ nie je aj majiteľ spoločnosti).
Konateľ mi odovzdáva doklady raz mesačne.
fakturúry vystavené - teraz som napr.zistila, že on vystaví faktúru, opraví ju, tak že napr. zmení cenu, alebo dokonca aj odberateľa a mne dá ešte pôvodnú faktúru. Zistila som to teraz postupne, keď klienti posielajú inventarizácie.
faktúry došlé- pri účtovaní banky ho za mesiac aj 15x žiadam, že niečo uhradil, čo nemám v účtovníctve, tak potom dlllho čakám, keď mi dodá došlú faktúru.
faktúry došlé zahraničné - tak tie mi nedáva vôbec v správnom zdaňovacom období aj pár mesiacov potom, až keď zistím že niečo uhradil, čo nemám...
už pri preberaní nesedelo saldo s účtovným stavom na 311, 321...
ERP - úhrady vystavených faktúr - nevie z dennej závierky identifikovať, čiže ani to nesedí
platí kartou firemnou svoje kávičky, večere.
v pokladni by mal mať peniaze, nemá ich.
nedodal stav skladu, nakoľko mu vôbec nesedí (neviem, čo s tovarom robí - ide o alkohol)

Raz som volala na colnicu a chcela som si overiť stav zábezpeky a pán z colnice mi povedal, že konateľ tam robí veľký bordel, že ma ľutuje a mám sa zbaviť účta, a že tovar mizne...

Teraz otázka, čo a ako by Ste spravili? Mám s ním mailovú korešpondenciu cca.300 mailov (resp. 300 predmetov - gmail),.
Ja nemám chuť a nervy teraz opravovať každé 1 DPH priznanie, SV, keďže faktúry čo mi dával, klienti nemajú.
Zmluvu písomnú nemáme, len fakturujem za svoje služby.
Viem, že chúďa účtovník, čo to po mne prevezme bude riadne na mňa nadávať, a to nechcem, len vyčistiť všetko - to nie je zaplatená robota...
Mám mu len podať DPH 12/2012, SV? a ostatné nechať no nového? Mám informovať i majiteľov (spoločníkov) spoločnosti? Nakoľko on má fakt super vystupovanie, a všetko hádže na iných (viď predch. účtovníčka, viď predch. zamestnanci, viď klienti, viď colníci! a podobne)...
poradíte?
1 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

grammatika Pozri príspevok
Ahojte, mám problém
V auguste som prebrala účtovníctvo a dosť som nadávala na predch.účtovníčku. Ale zistila som teraz, že to nie je jej chyba ale chyba konateľa (konateľ nie je aj majiteľ spoločnosti).
Konateľ mi odovzdáva doklady raz mesačne.
fakturúry vystavené - teraz som napr.zistila, že on vystaví faktúru, opraví ju, tak že napr. zmení cenu, alebo dokonca aj odberateľa a mne dá ešte pôvodnú faktúru. Zistila som to teraz postupne, keď klienti posielajú inventarizácie.
faktúry došlé- pri účtovaní banky ho za mesiac aj 15x žiadam, že niečo uhradil, čo nemám v účtovníctve, tak potom dlllho čakám, keď mi dodá došlú faktúru.
faktúry došlé zahraničné - tak tie mi nedáva vôbec v správnom zdaňovacom období aj pár mesiacov potom, až keď zistím že niečo uhradil, čo nemám...
už pri preberaní nesedelo saldo s účtovným stavom na 311, 321...
ERP - úhrady vystavených faktúr - nevie z dennej závierky identifikovať, čiže ani to nesedí
platí kartou firemnou svoje kávičky, večere.
v pokladni by mal mať peniaze, nemá ich.
nedodal stav skladu, nakoľko mu vôbec nesedí (neviem, čo s tovarom robí - ide o alkohol)

Raz som volala na colnicu a chcela som si overiť stav zábezpeky a pán z colnice mi povedal, že konateľ tam robí veľký bordel, že ma ľutuje a mám sa zbaviť účta, a že tovar mizne...

Teraz otázka, čo a ako by Ste spravili? Mám s ním mailovú korešpondenciu cca.300 mailov (resp. 300 predmetov - gmail),.
Ja nemám chuť a nervy teraz opravovať každé 1 DPH priznanie, SV, keďže faktúry čo mi dával, klienti nemajú.
Zmluvu písomnú nemáme, len fakturujem za svoje služby.
Viem, že chúďa účtovník, čo to po mne prevezme bude riadne na mňa nadávať, a to nechcem, len vyčistiť všetko - to nie je zaplatená robota...
Mám mu len podať DPH 12/2012, SV? a ostatné nechať no nového? Mám informovať i majiteľov (spoločníkov) spoločnosti? Nakoľko on má fakt super vystupovanie, a všetko hádže na iných (viď predch. účtovníčka, viď predch. zamestnanci, viď klienti, viď colníci! a podobne)...
poradíte?
dala som ti užitočné, ale hlavne preto, lebo veľakrát sa tu vyskytujú aťažnosti na bývalé účtovníčky. je ale veľmi veľa prípadov, keď sú v tom nevinne - s niektorými podnikateľni je to fakt veľký problém. Tisíc krát sa môžeš snažiť, ako chceš, ale nedá sa.

Ja som tiež také účto mala, konateľ/majiteľ hradil ako ho napadlo, do účtovníctva sa dostalo málo. Potom mi povedal, toto všetko som zaplatil, to nie sú dlžoby... tak som to vyhadzala, čo sa dalo dala do pripočitatelnych poloziek. Dodnes mam ulozene sms, ze sklad mi posielal 31.3 v dobe, ked sa nedalo odlozit danove priznanie, a jednalo sa o podvojne ucto... Umňa bola situacia jednoduchsia, lebo konatel bol aj majitel. naviac, permanentne v hlbokej strate, tak som neriesila ani pokuty, ani pripočitateľné položky

Ťažká rada - neviem, či tu je nejaká pomoc, keď to majiteľom nevadí...

Jedine ak - rychlo od toho preč
1 0
ninocka55 ninocka55

ninocka55 je offline (nepripojený) ninocka55

grammatika Pozri príspevok
Ahojte, mám problém
V auguste som prebrala účtovníctvo a dosť som nadávala na predch.účtovníčku. Ale zistila som teraz, že to nie je jej chyba ale chyba konateľa (konateľ nie je aj majiteľ spoločnosti).
Konateľ mi odovzdáva doklady raz mesačne.
fakturúry vystavené - teraz som napr.zistila, že on vystaví faktúru, opraví ju, tak že napr. zmení cenu, alebo dokonca aj odberateľa a mne dá ešte pôvodnú faktúru. Zistila som to teraz postupne, keď klienti posielajú inventarizácie.
faktúry došlé- pri účtovaní banky ho za mesiac aj 15x žiadam, že niečo uhradil, čo nemám v účtovníctve, tak potom dlllho čakám, keď mi dodá došlú faktúru.
faktúry došlé zahraničné - tak tie mi nedáva vôbec v správnom zdaňovacom období aj pár mesiacov potom, až keď zistím že niečo uhradil, čo nemám...
už pri preberaní nesedelo saldo s účtovným stavom na 311, 321...
ERP - úhrady vystavených faktúr - nevie z dennej závierky identifikovať, čiže ani to nesedí
platí kartou firemnou svoje kávičky, večere.
v pokladni by mal mať peniaze, nemá ich.
nedodal stav skladu, nakoľko mu vôbec nesedí (neviem, čo s tovarom robí - ide o alkohol)

Raz som volala na colnicu a chcela som si overiť stav zábezpeky a pán z colnice mi povedal, že konateľ tam robí veľký bordel, že ma ľutuje a mám sa zbaviť účta, a že tovar mizne...

Teraz otázka, čo a ako by Ste spravili? Mám s ním mailovú korešpondenciu cca.300 mailov (resp. 300 predmetov - gmail),.
Ja nemám chuť a nervy teraz opravovať každé 1 DPH priznanie, SV, keďže faktúry čo mi dával, klienti nemajú.
Zmluvu písomnú nemáme, len fakturujem za svoje služby.
Viem, že chúďa účtovník, čo to po mne prevezme bude riadne na mňa nadávať, a to nechcem, len vyčistiť všetko - to nie je zaplatená robota...
Mám mu len podať DPH 12/2012, SV? a ostatné nechať no nového? Mám informovať i majiteľov (spoločníkov) spoločnosti? Nakoľko on má fakt super vystupovanie, a všetko hádže na iných (viď predch. účtovníčka, viď predch. zamestnanci, viď klienti, viď colníci! a podobne)...
poradíte?
Ja mám presne ten istý prípad. Aj sa hanbím za to účtovníctvo, ale nič s tým nenarobím. To sú absolútne nezodpovední "podnikatelia" a neostáva nič iné, len sa takých zbaviť.
0 0
Siporka Siporka

Siporka je offline (nepripojený) Siporka

Prosím o radu, JU, mesačná platca DPH, približne 90-100 dokladov v PD, prijaté fa 50, zamestnanci 8-9 TPP 2 hod.
Podľa Vás 150 EUR/ mesiac je veľa?
0 0
Siporka Siporka

Siporka je offline (nepripojený) Siporka

Málo? Za koľko by ste robili také učto?
Ja do 150 Eur/mesiac som započitala aj DPH priznanie, prehľady aj daňové prizanie a výkazy.
0 0
tibor1000 tibor1000

tibor1000 je offline (nepripojený) tibor1000

Zdravím prosím Vás kolko beriete za tlačivo DPH mesačný platca? ziadne zahraničné obchody, minimum faktúr,pár bločikov... ?
dakujem vopred
0 0
johny18 johny18

johny18 je offline (nepripojený) johny18

Ahojte, mam klientov, ktorym fakturujem svoje sluzby podla poloziek. Jeden klient ma s.r.o. - eshop, a chceme sa dohodnut na cene na jednu objednavku z tohto eshopu. Je platca DPH.
Jedna objednavka mu obsahuje toto:
- prijata faktura (z ciech)
- vymeranie dph internym dokladom(kedze kupuje z ciech bez dph)
- odpocet dph internym dokladom
- vydana faktura
- uhrada prijatej faktury
- uhrada vydanej faktury
Zaroven by sme chceli, aby sme v tejto jednotkovej cene za 1 objednavku mali zahrnute uz aj spracovanie DPH (mesacne).

Podla Vas, aka by bola rozumne stanovena cena za tuto objednavku, ktora by obsahovala spracovanie vyssie spominanych vsetkych ukonov??

Dakujem
0 0
Hansa Hansa

Hansa je offline (nepripojený) Hansa

Zdravím Vás!
Pomocná administratívna sila sa dostaví do eseročky /cestuje 15 km tam a 15 km späť/. Na bankových výpisoch spoznámkuje všetky finančné pohyby, uhradené došlé faktúry /cca 30 ks/, odoslané faktúry /cca 5 ks/, všetko pozakladá, spracuje pokladňu /príjmové a výdavkové pokladničné doklady cca 50 ks/, spracuje mzdy a všetky výkazy a prevodné príkazy pre cca 22 ľudí. Všetky doklady odovzdá externej účtovnej kancelárii. Urobí ďalšie administratívne práce podľa pokynov konateľa /všetka hospodárska korešpondencia/.
Neviem si predstaviť časovo, koľko by táto činnosť trvala /administratívna sila zrejme nebude chodiť každý deň na firmu, myslím, že by stačilo raz do týždňa?!/
Neviem si predstaviť finančne, ako by táto činnosť mala byť ohodnotená /hlavne to cestovanie + všetky horeuvedené činnosti?!/
Ak máte niekto čas a chuť, napíšte názor, ďakujem!
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať