Zavrieť

Porady

Oberon - JÚ a úplny začiatok.

Dobrý deň,

som začiatočník v podvojnom účtovníctve Oberonu a nakoniec, keď som po pár mesiacoch získala aspoň aký taký prehľad, tak som dostala klienta ktorému potrebujem zaúčtovať rok 2011 v JÚ. Doniesol mi krabicu a keď som to vysypala, tak sa mi postavili vlasy dupkom

Milí poraďáci, chcela by som vás veľmi pekne poprosiť o radu ako začať s účtovaním. Firmu a základné udaje som nastavila, všetky doklady mám zoradené po mesiacoch a v každom mesiaci po dňoch (hrala som sa s tým hodiny :-o no ale zvádla som to. Teraz som si sadla za PC a snažila sa nájsť nejakú príručku na domovskej stránke Oberonu, lenže keď som stiahla pomôcku k JÚ a otvorila ju, tak mi vypisuje "Navigácia na túto webovú stránku bola zrušená".

Keďže mám s poradou veľmi dobré skúsenosti, hlavne teda s jej prispievateľmi ktorí ma nakopli keď som to najviac potrebovala, verím že sa ešte niekto nájde a usmerní ma aj tentokrát.
Vopred veľmi pekne ďakujem
Katarína
Naposledy upravil Dav : 10.01.12 at 12:14
Usporiadat
KA_SIM KA_SIM

KA_SIM je offline (nepripojený) KA_SIM

Melnick Pozri príspevok
Katka, dnes je svet veľmi zlý a kontakty sa neoplatí, len tak mírnix - dírnix rozdávať, napriek tomu som Ti napísala, že bez nároku na odmenu Ti pomôžem a dokonca som Ti dala aj kontakt na mňa, hoci párkrát sa mi to neoplatilo - som totiž nepoučiteľná. Tak tu neplač, pretože toto je obdobie vyťaženosti všetkých účtovníkov a kto sem nakukne, ten Ti pomôže.

Dôvodom, že sa Ti tu účtovníci nepretekajú v odpovediach je : pracujú s iným softwerom a pretože sú zodpovední, nechcú Ťa pomýliť v zaúčtovaní.
A Oberoňáci Ťa asi ešte neobjavili. Tak buď zhovná ( ako vravia naši susedia Česi).
Dobrý večer Majka, neviem síce kde si mi dávala na seba kontakt a písala čo spomínaš, ale predpokladám že máš asi na mysli SS. Bohužial nič mi od teba neprišlo, nemáv žiadnu novú spravu. Ak ťa môžem poprosiť, budem rada ak to pošleš ešte raz, ďakujem