niesisam Dobrý deň.
Odpoviem asi takto -ak chcete mať presnejší prehlad,kolkí si prezrú Vašu reklamu vo výťahu obchodného domu, mali by Ste zvážiť alebo skôr dodatočne prehovoriť s vedením o umiestnení reklamy aj na schodoch - prípadne o upútavky - ktoré by mali byť - výtržky z reklamy z výťahu umistnené na schodoch.Toto by mal byť spoločný priestor na zviditelnenie, a nezabudniťe tiež, že ludia ak sa natlačia do výťahu - mnohí nie sú schopní čítať reklamy - kedže na nenevidia.Heslovite a jasne treba poukázať aj na iný zdroj informácií -napr. na internet -tak si ludia lahšie zapamätajú na čo sa majú pozrieť , keď akurát budú mať čas...a sadnú k pc. Vaši klienti by mali mať svoje údaje u Vás v spoločnom priestore aj tam...
Takto,možno o niečo drahšie ale univerzálnejšie viete Vašim klientom (inzerentom ) vyjsť v ústrety a zákazníkom tiež...
praveže tá reklama, čo je vo výťahu je aj na našej stránke, čiže oni si ju vedia pozrieť aj z domu ak si ju zapamataju z vyťahu, ide o to, že by som rád povedal klientom, že priklad tisíc ľudí prejde výťahom denne, čiže mesačne je to 20 000 ľudí, no lenže tých ľudí nieje tísíc, ale napríklad len šesto, kedže ten výťah použili dvakrát (aj na cestu dole), čiže neviem ako definovať tú hodnotu 1000.