Zavrieť

Porady

účtovanie leasingu

Dobrý deň,
prosím Vás o pomoc ako mám účtovať auto na leasing v podvojnom účtovníctve, ktoré sme zakúpili 9.1.2006, sme s.r.o.-čka. Som začiatočník v účtovníctve moc by pomohlo keby my to niekto pekne po lopate rozpísal.
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Lin10
    Dobrý deň,
    prosím Vás o pomoc ako mám účtovať auto na leasing v podvojnom účtovníctve, ktoré sme zakúpili 9.1.2006, sme s.r.o.-čka. Som začiatočník v účtovníctve moc by pomohlo keby my to niekto pekne po lopate rozpísal.
    Ďakujem
    O lízingu je tu článkov habadej, skús si dať vyhľadať, určite to nájdeš.

    zuhl je offline (nepripojený) zuhl

    zuhl
    Ahojte všetci, asi hodinu hľadám v poradách môj problém ohľadom lízingu a neviem ho nájsť. Tak mi prosím pomožte. Akú obstarávaciu cenu mám použiť pri zaradení automobilu na lízing pri neplatcovi DPH? S DPH alebo bez DPH? Lebo som počula že je tam nejaká zmena.

    symona je offline (nepripojený) symona

    aj samostatne aj zárobkovo činná ...viac symona
    Účtovanie leasingu pri platiteľovi alebo neplatiteľovi DPH je podľa mňa to isté. Čiže do obstarávacej ceny osobného auta nedávaš DPH, tá pôjde do výdavkov. Pozri si §25 ods. 6 zákona o dani z príjmu.
    Symona

    babenko1 je offline (nepripojený) babenko1