Zavrieť

Porady

Kultúra a ty

ada5 ada5

ada5 je offline (nepripojený) ada5

šestnásť rokov pracujem ako administratívna pracovníčka, posledných 8 rokov ako asistentka a fakturantka, som vydatá, mám 2 krásne deti chlapca a dievča, rada sa podelím o skúsenosti a zážitky so zaujímavými ľudmi, rada sa nechám priučiť niečomu novému, zaujímavému ...viac
Ahojte, rozhodla som sa otvoriť tému, v ktorej má každý možnosť vyjadriť sa, čo preňho pojem kultúra vôbec znamená. Oddych pri dobrej knihe, uvoľnenie pri hudbe alebo sa vyobliekať a zájsť do kina, divadla, prípadne do opery ? Uvoľnite sa a píšte. Poraďte ostatným, ako kultúúúrne využiť čas.
Usporiadat
trisestri trisestri

trisestri je offline (nepripojený) trisestri

mame malo moznosti,tak zostava televizia,internet a knihy-pred rokmi boli moznosti koncertov,divadla ako aj vernisaze,teraz sa obcas vyskytne prilezitost,ale bud nevyhovuje cas alebo termin.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Slayer666 Slayer666

Slayer666 je offline (nepripojený) Slayer666

Velmi zaujimava tema. Vlastne som sa nad tym nikdy velmi nezamyslal.

Samozrejme, to slovo ma strasne vela vyznamov, ale v intenciach tejto temy je podla mna kultura nieco, co ma ma obohatit, rozsirit mi obzory, donutit ma premyslat inak, v istom zmysle zo mna spravit lepsieho cloveka. Pozeranie TV v drvivej vacsine pripadov nepovazujem za nieco, co sa akokolvek tyka kultury. Tiez si pozriet TV, ale urcite nie za ucelom kulturneho vyuzitia casu, skor oddychu, zabavy alebo niecoho ineho. Rozhodne by som odlisil kulturu od oddychu a zabavy - ma skor blizsie k umeniu. Milton, Mahler, Dickens, Dumas, Wagner, Coltrane, Shelley, Mingus atd. - sa mi so zabavou teda nespajaju. A oddych? Mozno do istej miery, ale napr. pri Dickensovi, Wagnerovi ci Miltonovi sa clovek velmi rychlo unavi. To vsak neznamena, ze za to nestoja, lebo ako som hovoril, pre mna kultura nie je o oddychu ani zabave (aspon nie v tom beznom slova zmysle).