Zavrieť

Porady

Zdravotna,socialna poistovna a danovy urad

Dobry den,minuly rok som mala mesiac zivnost,no ked som ju odhlasovala ,tak som nebola odovzdat DIC kartu,budem mat z toho nejake problemy,ak ju odovzdam neskor?A nebola som ani na zdravotnej a ani socialnej poistovni,kedze na zivnostenskom urade mi povedali,ze tam netreba ist,ze oni oznamia o ukonceni zivnosti.Dodam este ze som student VS.Vie mi niekto poradit?Mozem dostat nejaku pokutu?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Danielle369 je offline (nepripojený) Danielle369

    Danielle369
    http://www.porada.sk/t188592-odovzdanie-dic-karty.html

    Ty sa pýtaš už od 1. marca a stále si nič neodovzdala....nechápem prečo, ved ked si mimo Slovenska,tak to pošli doporučene poštou...pokutu by ti nemali dať

    Indeed je offline (nepripojený) Indeed

    Vylúčený člen Indeed
    Na Socialnej poisťovni musíš podať tlačivo Odhlasenie z poistenia

    Na Zdr.poisťovni by si to tiež mala nahlasiť resp. prejsť do štatútu samoplatca.

    A ak neodovzdaš kartičku DIČ, tak Ťa DÚ vyzve písomne aby si ju odovzdala.

    Pokuty sa nedávajú, jedine treba dorovnať prip.nedoplatky v Soc.Poisťovni, aby si to potom nemusela riešiť

    cez relaciu Lampáreň, že mala som zaplatiť XY sumu a teraz odo mňa vymáhajú XXXXXXXYYYYYYY sumu.

    Rusalka 24 je offline (nepripojený) Rusalka 24

    Rusalka 24