Zavrieť

Porady

Dostala som na CD antivirus, mozem ho pouzit?

Som v tomto laik.Kamarat mi priniesol antivirus na CD z firmy, ale vraj je jeho pouzitie obmedzene na pocet PC vo firme.Neviete nahodou, ci ho mozem pouzit i tak? Nebude mat on z toho problemy? Vobec sa takym veciam nerozumiem a ani on nie Dakujem za radu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Andy Kralik je offline (nepripojený) Andy Kralik

    Andy Kralik
    No keď nie si súčasťou firmy "asi" to legálne nebude, že..

    Antivírus zadarmo: napr. http://www.avast.com/cs-cz/index
    Antivírus pre domácnosti za poplatok: napr. http://www.eset.com/sk/domacnosti/produkty/antivirus/ 39EUR na rok určite dramatická cena nie je

    arwen1234 je offline (nepripojený) arwen1234

    arwen1234
    Ja viem, ze to je nelegalne. Len som sa bala, ze ci im to nieco nenahlasi, tej firme, alebo spolocnosti, ktora im antivirus predala, netusim ako to chodi a nechcem sposobit nikomu problemy.Dakujem za link, to je zadarmo trial alebo full? Lebo naposledy som si Avast stiahla tiez a prave mi konci po 30dnoch

    marko182 je offline (nepripojený) marko182

    marko182
    Avast, ktory ti poradil Andy, je uplne zadarmo. Zakladna verzia samozrejme.
    Ja ju pouzivam uz roky a uplna spokojnost.

    Andy Kralik je offline (nepripojený) Andy Kralik

    Andy Kralik
    arwen1234 Pozri príspevok