Zavrieť

Porady

Febrilné kŕče u detí .

Zita5 Zita5

Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac
......... zakladám túto tému na výmenu skúsenosti pri Febrilných kŕčoch( záchvatoch) u dieťata a najmä ich možné opakovanie. Záchvaty podobné ako pri epilepsii, teraz som múdra,študujem všetko dostupné ... nemala som s tým skúsenosť nikdy v živote a to mám 3 dospelé deti.

Kto ste takýto záchvat prežili pri svojom dieťati , alebo vnúčati, tak isto viete aké je strašné túto situáciu prežiť najmä ak záchvat príde nečakane a Vy držíte dieťa v náručí s tým že neviete o čo sa jedná, ktorému šklbe tváričkou, má vyvrátené oči a začne modrať a dieťa odchádza do bezvedomia a neviete ako mu pomôcť, keď nezaberá ani umelé dýchanie, a akákoľvek pomoc a máte pocit , že Vám zomiera v náručí.
Ja osoba s hypertenziou ...som si v tom momente neuvedomovala, že tlak mi mohol vystúpiť na XXX , ja osoba ktorá stráca pri takýchto situáciách duchaprítomnosť, som zrazu dostala neskutočnú silu pomôcť...