Zavrieť

Porady

aky typ danoveho priznania?

ahojte chela by som Vas poprosit o radu som studentka a o uctovnictve toho moc neviem ,-vlastne nic a teraz viem ze je to tazka praca-tie zakony!- cize studujem na VS a pori tom som si chodila aj zarobit nejake peniazky-do pekarne, aj do obchodu-vykladanie tovaru vsade mi stahovali dan, a teraz by som si chcela podat danove priznanie aby mi tu dan vratili
, nie je to bohvieco ale mne to pomoze ,ked mi to vratia, len neviem na akom type danoveho priznania to mam urobit ci A alebo B-moc by ste mi s tym pomohli, pre vas je to asi smiešna otazka ale pre mna tažka dakujem a želam krasny den vsetkym
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    lenkak je offline (nepripojený) lenkak

    Lenka lenkak
    Dostala si od nich Potvrdenie o príjme a ak si nič iné nemala (nie si podnikateľ) tak podávaš typ A.
    studentka pracujucastudentka
    lenkak
    Dostala si od nich Potvrdenie o príjme a ak si nič iné nemala (nie si podnikateľ) tak podávaš typ A.
    ano ja som dostala od nich potvrdenie-a moc ti dakujem cize typu A-moc si mi pomohla idem si ho hned urobitrajem ti krasne nedelne popoludnie
    a preco moja kamoska podava na B-ma ten isty prijem ako ja ,ale ona ma este aj nejake vynosy s cennych papierpov?

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5