16. juna som si bol osobne reklamovat tovar, o com som dostal aj potvrdenie. Cize zajtra (nedela) uplynie 30.ty den reklamacie. Ja som vsak stale nedostal ziadne vyjadrenie o vybaveni reklamacie, a ocakavam, ze uz ani nedostanem. Ako dalej postupovat? V zakone som nasiel toto:
Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. vid napr tu:
http://portal.gov.sk/portal/sk/Defau...ID=39&aid=1652. Co to znamena?
Som povinny sa ist zajtra informovat do predajne (je otvorena aj v nedelu) o vysledkok reklamacie? Alebo ze ak proste zajtra nedostanem ziadne vyjadrenie (pisomne, telefonicke, mail, sms) tak pridem 31. den a mam ziadat vrati peniaze/vymenu tovaru za rovnaky kus?
Dost ma totiz stvu - nastvali ma prvy raz, ked mi zo zaciatku nechceli reklamaciu prijat, vraj vznikla mojim zlym uzivanim, aj ked nakoniec som si reklamaciu presadil. A nastvali ma aj teraz, ked mi uz pravdepodobne do 30 dni ani neoznamia co a ako, pricom som sa este vyslovne spytal pri reklamacii, ze ci sa mam zastavit v predajni alebo sa informovat nejako,
kedze to chcem mat vybavene co najskor. Tvrdili ze nie, oni tovar poslu k vyrobcovi do servisu, ktory sa nan pozrie, a ten ma bude nasledne kontaktovat, zapisali si moje telefonne cislo, ako aj adresu trvaleho vydliska, a to vsetko mam aj ja na reklamacnom protokole.
Ako dalej postupovat? Nerad by som tam zajtra siel, zistil ze moj tovar tam stale nie je, a oni urychlene zavolaju do servisu, zistia situaciu a daju mi nejake formalne pro forma potvrdenie ze sa reklamacia nepodarila alebo cosi take, vsetko bude podla zakona, a mne tovar pride o 1-2 tyzdne. To uz by ma asi nastvali do nepricetnosti...Ak dobre chapem zakon, su povinni ma informovat o vybaveni reklamacie oni, je to tak?