Dobry den.
Mam problem s internetovym obchodom
www.shoppie.sk, Zakupil som si u nich min.tyzden v piatok multifunkcny tycovy vysavac philips.Hned ako som prisiel som ho vyskusal a zistil ze ma vadne nasavanie. po 5 min. vzdy vypol nasavanie. V pondelok som ho chcel vratit do 7 dni z dovodu nefunkcnosti kompletne neposkodeny a zabaleny.. Obchod mi robil neuveritelne problemy a vyhovaral sa na to ze vysavac som mu nedal v povodne zabaleny co neslo kedze po zlozeni rucky uz nejde rozpojit takze trcala z krabice.(risene z technickym oddelenim philipsu) Vyhovarali sa ze oni to nepredaju a vymyslali si dalsie veci akoze mi neveria, ze som ho pokazil a podobne..A ze to daju do servisu skontrolovat a az nasledne potom mi vratia peniaze.Totalne neochotny pristup. Nakoniec po mojich argumentoch z obchodnych podmienok a hadani to prevzali a vypisal som standartny ich dokument o vrateni penazi.
A teraz vlastne cakam na peniaze... Chcem sa spytat ci mi mozu robit nejake problemy s tym ze mi nevratia peniaze z nejakeho dalsieho vymysleneho ich dovodu a ake mam ja vobec paky ak to neurobia? Mozu urobit aj taku vec ze ho umyselne teraz poskodia a mne daju vediet ze mi nevratia peniaze kedze som im ho dal poskodeny? Vysavac stal trosku viacej penazi a preto mam obavy..
Dakujem za vase rady....