Zavrieť

Porady

Problem vratenia penazi do 7 dni

Dobry den.

Mam problem s internetovym obchodom www.shoppie.sk, Zakupil som si u nich min.tyzden v piatok multifunkcny tycovy vysavac philips.Hned ako som prisiel som ho vyskusal a zistil ze ma vadne nasavanie. po 5 min. vzdy vypol nasavanie. V pondelok som ho chcel vratit do 7 dni z dovodu nefunkcnosti kompletne neposkodeny a zabaleny.. Obchod mi robil neuveritelne problemy a vyhovaral sa na to ze vysavac som mu nedal v povodne zabaleny co neslo kedze po zlozeni rucky uz nejde rozpojit takze trcala z krabice.(risene z technickym oddelenim philipsu) Vyhovarali sa ze oni to nepredaju a vymyslali si dalsie veci akoze mi neveria, ze som ho pokazil a podobne..A ze to daju do servisu skontrolovat a az nasledne potom mi vratia peniaze.Totalne neochotny pristup. Nakoniec po mojich argumentoch z obchodnych podmienok a hadani to prevzali a vypisal som standartny ich dokument o vrateni penazi.
A teraz vlastne cakam na peniaze... Chcem sa spytat ci mi mozu robit nejake problemy s tym ze mi nevratia peniaze z nejakeho dalsieho vymysleneho ich dovodu a ake mam ja vobec paky ak to neurobia? Mozu urobit aj taku vec ze ho umyselne teraz poskodia a mne daju vediet ze mi nevratia peniaze kedze som im ho dal poskodeny? Vysavac stal trosku viacej penazi a preto mam obavy..
Dakujem za vase rady....
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mattto je offline (nepripojený) mattto

    mattto
    môžu urobiť hocičo, otázka je aké to bude mať následky

    daj podnet SOI, ak sa domnievaš, že bol z ich strany porušený zákon

    kyss je offline (nepripojený) kyss

    kyss
    myslim, ze ak uz raz prijali vec nie v ramci reklamacneho konania, ale v ramci dokumentu o vrateni penazi (storno kupnej zmluvy?/odstupenie?), tak uz sa nemozu dodatocne vyhovarat na nejake poskodenie tovaru.. umyselne vec poskodit (cim poskodia len sami seba) a podobne. Musia plnit, podla podmienok ich zasielkoveho obchodu. Ak peniaze nevratia v termine, mozes ich vyzvat na vratenie penazi, ak nic, tak este 1 vyzva s odvolavkou na postupenie na presetrenie SOI. Samozrejme, tie vyzvy realizovat nemusis, ale myslim, ze je to ludskejsie a ma pre teba vacsi zmysel, ako vec postupit ihned na SOI.

    avv je offline (nepripojený) avv

    avv
    Pokiaľ viem, tak pri vrátení do 7 dní tovar nesmie niesť známky používania. Myslím, že je to podľa zákona, všetky internetové obchody tak majú v podmienkach. T.j. je možná len reklamácia, kde vám môžu problém odstrániť, vymeniť za nový, poskytnúť zľavu alebo vrátiť peniaze (záleží od rozhodnutia obchodu).

    Problem vratenia penazi do 7 dni

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.