Zavrieť

Porady

Vyvlastnenie akcií.

Pekne pozdravujem.

Pred pár mesiacmi mi prišlo doporučene z RMS market, že spoločnosť XX z Holandska, ako majoritný akcionár poisťovne YY na Slovensku, si uplatňuje právo výkupu na mojich pár akcií tejto poisťovne YY. Že má vraj právo na základe svojho majoritného postavenia, a na základe súhlasu Národnej banky, požadovať, aby som prijal zaslaný návrh Zmluvy o kúpe akcií a predal som tak kupujúcemu svoje akcie. Priložená zmluva v troch rovnopisoch je z ich strany podpísaná splnomocnencom bez titulu, jednoduchým podpisom, splnomocnenie ani jeho kópiu som nevidel.

Direktívna lehota - do 30 dní!! odo dňa ich podania!!! na poštovú prepravu. Čiže nejaká tá cesta poštou, medzitým víkend, plus moja 18-dňová lehota na výber, prečítanie až doma večer a ja na druhý deň môžem všetky moje aktivity zrušiť, poodvolávať!! a keďže som absolútny laik, iba slovenský vypočítavec, chtiac sa ako každý iný na niekdajšej slávnej vlne privatizácie dobre nabaliť, začať s týmto jediným, pomaly bezcenným, majetkom tohto druhu, behať po RMS, poisťovni, a neviem ešte kde, a zisťovať pri dnešných podvodoch, neoprávnených nátlakoch, a pod., pravdivosť listu (myslím tým obchodnú) a prípadne moje právne postavenie. A ak by sa mi toto umenie podarilo, v prípade súhlasu stihnúť notára a odoslanie späť!
To nevedia, či som ťažko sa pohybujúci invalid, či mám auto, pracovné záväzky v zahraničí, nič! Ani či mám práve na autobusy, taxíky, 3x notára!

Samozrejme, ak toto do ich uvedenej lehoty nestihnem, budú sa svojho práva domáhať na súde. A súdne výdavky zaplatí ten, kto prehrá. Ja.

Môže mi v mžiku niekto zorganizovať život tak, že ma takto uvedie, len pre jeho obchodný prospech, do stavu núdze?

Za prejav súhlasu sa považuje totiž iba podpísaná a do uvedenej lehoty odoslaná zmluva.
Ak to urobím neskôr, môže sa to teda brať zrejme ako prejav nesúhlasu, prípadne zbytočný prejav. A ja by som všetko absolvoval úplne zbytočne.