Zavrieť

Porady

neprevzatie pisomneho odstupenia od kupnej zmluvy na auto

Ahojte,
Kupil som auto pred 2 tyzdnami za cenu primeranu veku autu a najazdenych km. Kratko po kupe auta zacali vychadzat skutocnosti najavo co sa tyka stavu auta. Majitel auta pri predaji doniesol auto v neumytom stave a vohavaral sa ze nemal cas na umytie. Ked som zobral auto ku mechanikovi ten len poznamenal ze auto ma znaky po havarii ale ze auto vyzera byt funkcny. Prve problemy zacali pri evidencii vozidla: chybal vyrobny stitok auta co uz sa mi nepozdavalo. Dalsi mechanik potvrdil ze auto mal poriadny naraz z predu, ked ze predna cast bola kompletne menena: oba blatniky, naraznik, jedno svetlo, nosna konstrukcia mot. priestoru bola zvarana. Este poznamenal ze auto na oko vyzeral byt OK az mot. priestor prezradil vela veci.
Prihlasenie bolo neuspesne co som pripomenul majtelovi, ktory sa len vyhovaral ze on o nicom nevedel, pricom vlastnil auto uz 3 roky. Nasledne som pred. majitelovi poslal odstupenie od kupnej zmluvy pisomne, ktory ani po 7 dni este neprezval list na poste.
Vedeli by ste mi poradit ako postupit dalej ked ze majitel asi vie preco nechce prevziat ten list? Uz som zacal poobehovat poistovne zistovat ci auto mal nahlasenu poist. udalost ktory by povrdil ci bolo a kedy bolo auto havarovane. Ten clovek robil predtym v poistovni cize mam pocit vie ako veci zariadit.
Da sa aj ustne odstupit od zmluvy a ak ano moze sa to pouzivat ako dokaz na sude? Predsa by to bolo moje tvrdenie proti tvrdeniu pred. majitela?
Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.