Zavrieť

Porady

Prepravná spoločnosť - nevybavená reklamácia

Zdravím,
prepravná spoločnosť, ktorá nám prepravuje zásielky nám nevybavila reklamáciu v lehote stanovenej vo VOP a v lehote stanovenej zákonom o poštových službách. Obrátili sme sa na poštový regulačný úrad, ktorý nám dal za pravdu a reklamáciu označil za opodstatnenú, rovnako ako podnet.
Zásielka bola doručená poškodená, ale bola poistená. Je tento dokument z PRÚ správnym dôvodom pre žiadosť o vydanie platobného rozkazu na zaplatenie škody pri uznanej reklamácii? Neviem či s tým isť ešte za právnikmi alebo aký spôsob zvoliť. Vďaka za rady.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Prepravná spoločnosť - nevybavená reklamácia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.