Zavrieť

Porady

Študentka + TPP = vrátenie dane?

Dobrý deň,

pracujem na TPP, no zároveň študujem na VŠ dennou formou. Chcela by som a opýtať, či mám nárok na vrátenie daní z príjmu tak, ako keď som pracovala len brigádne, alebo sa ma to už netýka.

Resp. aké výhody môžu plynúť z toho, že som študentkou? Nejaké finančné úľavy?

Ďakujem vopred za odpoveď.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Simona O Pozri príspevok
    Mám 550€ v hrubom, žiadne vyhlásenie som nepodpisovala. Pracujem od mája tohto roku, predtým som bola na úrade práce a na VŠ.

    Ďakujem za pomoc.
    Ak u zamestnávatela vyplníš a podpíšeš takéto tlačivo
    http://www.drsr.sk/drsr/slovak/danov...ijmov_2012.rtf

    uplatníš si mesačnú nezd.časť základu dane - budeš mať nižšiu daň a vyššiu výplatu.
    Inak tvoj postup bude úplne rovnaký ako pri práci na dohodu. Do 15.2.2013 požiadaš zamestnávatela o vykonanie Ročného zúčtovania dane, alebo do konca marca 2013 si sama podáš DP typu A. V jednom aj druhom prípade si uplatníš ročnú nezd.časť základu dane a vznikne ti preplatok na dani. Ak ti RZD bude robiť zamestnávatel, preplatok dostaneš skôr. Od DU až cca 10. mája 2013.
    Simona O Ďakujem veľmi pekne za pomoc.

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Simona O Pozri príspevok
    Dobrý deň,