Zavrieť

Porady

Výška materskej

A&J A&J

A&J je offline (nepripojený) A&J

Dobrý deň, chcem sa spytať, z čoho sa mi vypočita materská a koľko budem mať keď som študentka a hnet po škole planujeme dieťa. Takže nemam žiadny prijem ak sa nepočitaju brigady. Ďakujem za odpoved.
Usporiadat
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Pre vznik nároku na materské potrebuješ 270 dní nem.poistenia v posledných dvoch rokoch. Do konca roka 2012 sa odvody do SP zo žiadnej dohody neplatia, takže túto podmienku nesplňaš ... Vznikol by ti nárok len na rodičovský príspevok.
1 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Katy a R Katy a R

Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

A&J Pozri príspevok
Dobrý deň, chcem sa spytať, z čoho sa mi vypočita materská a koľko budem mať keď som študentka a hnet po škole planujeme dieťa. Takže nemam žiadny prijem ak sa nepočitaju brigady. Ďakujem za odpoved.
v takomto prípade žiadna materské nebude.
Materské je dávkou nemocenského poistenia (v SP) - a treba mať minimálne 270 dní tohto poistenia za posledné dva roky.
ak chceš materské - použi vyhľadávač, tém o tomto je tu veľa. aj o RP, a príspevkoch ...
Ak nie je nárok na materské - mamička môže dostať štátnu dávku RP - od narodenia dieťaťa.
1 0
A&J A&J

A&J je offline (nepripojený) A&J

Vdaka... a ten rodicovky prispevok je asi kolko? A zmenilo by sa niečo keby som vydata? Ci na tom nezaleži??
0 0
A&J A&J

A&J je offline (nepripojený) A&J

Ja koncim skolu za dva roky, takze keby si zacnem platit to poistenie tak potom mam narok na matersku, vsak
0 0
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

A&J Pozri príspevok
Ja koncim skolu za dva roky, takze keby si zacnem platit to poistenie tak potom mam narok na matersku, vsak
A odkiaľ chceš zobrať minimálne 119,47 eur mesačne? Čo je minimálna výška čo treba platiť.
0 0
A&J A&J

A&J je offline (nepripojený) A&J