Zavrieť

Porady

neuzali mi reklamaciu trampoliny

chcem sa opytat co robit ak mi neuznali reklamaciu , trampolinu mam kupenu pol roka potrhala sa ochranna plachta na pruziny po ktorej sa neskace, vsade kde je presita sa postupne robia dierky a nasledne sa trha , odvodovnili mi ze sme to mechanicky poskodili , da sa s tym nieco robit?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Pokiaľ tam nie sú známky skutočného mechanické násilného poškodenia - a do pol roka od kúpy - táto vada by sa mala považovať ako výrobná vada a reklamácia by mala byť uznaná. Inak musia predložiť odborné posúdenie - oznámiť SOI!
    http://portal.gov.sk/Portal/sk/Defau...ID=39&aid=1652
    Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia (pozri praktickú radu dole); bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.


    Praktická rada: V prípade, ak predávajúci reklamáciu neuzná, svoj nárok zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) môžte do 3 rokov uplatniť na súde. Táto lehota začína plynúť odo dňa, keď ste ako kupujúci vytkli vady u predávajúceho. Ak budete na súde úspešný a vyhráte spor s predávajúcim, zákon vám tiež priznáva právo na primerané finančné zadosťučinenie, o ktorom rozhodne súd a ktoré by malo spĺňať charakter určitej satisfakcie za to, že predávajúci neoprávnene neuznal reklamáciu.
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom.
    Takže - cupi-lupi do obchodu a toto im otrepte o hlavu s tým, že porušujú zákon a budete žiadať náhradu a oznámite ich postup pri "reklamácii" SOI - a nech vám dajú písomne to, čo povedali. Pokiaľ to nebudú mať podložené posudkom - majú smolu - zacvakajú i vlastné gate.
    A nedať sa odbiť jalovými rečami - tvrdo po nich!

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    má predajca odborný posudok?

    zákon o ochrane spotrebiteľa

    § 18
    (6) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.

    neuzali mi reklamaciu trampoliny

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.