Zavrieť

Porady

Hluk z ihriska

Ahojte,chcela by som sa poradiť s odborníkmi.
Bývam v meste v rodinnom dome,kde mám oproti školu s ihriskom.Každý víkend doobedu ru trénujú mladí futbalisti.Od rána do obeda.Nič by na tom nebolo zlé,športu rozumiem,mám ho rada,ale samozrejme v rámci medzí.Tréner ,stále ten istý,vykrikuje na chlapcov,niekedy ich castuje nadávkami.Kričí tak,akoby mi kričal pod oknom,alebo v izbe.Dnes sa k tomu kriku pridali aj bubny.Takze celé doobedie počúvame(sú to radove domy) vsetci susedia trieskanie do bubnov.
Existuje nieco,nejaký predpis ,ktorý by im bránil v tomto hluku?Naozaj,nemám problém ked kričia deti,keď majú školský program.Ale pri tomto hluku to už naozaj nejde.začínajú mi zápočty,skúškové,rodičia pracujú doma.Veď toto sa nedá pri takom existovať!
Vopred ďakujem!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Mozes sa zo ziadostou o premeranie hlucnosti obratit na regionalny ustav verejneho zdravotnictva vo svojom meste,ci okrese.

    Oni musia zmerať hluk a ak prekračuje povolené hranice, musí vlastník urobiť opatrenia na zníženie hluku.Podľa "Zákona 355/2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov" máš na ochranu pred hlukom právo.
    Ak vlastnik ihriska neurobi napravu, mozes sa obratit na obec,alebo priamo na sud.