Zavrieť

Porady

Správny postup pri zriadení potravín?

Dobrý deň, som študentka a na jeden predmete máme za úlohu vypracovať ľubovoľný projekt. Vybrala som si zriadenie živnosti a predajne potravín. Mohli by ste mi prosím napísať, či nasledovný postup jednotlivých činností, ktoré je potrebné vykonať, je správny? Takže:

1) vybaviť osvedčenie o živnostenskom podnikaní v rozsahu voľných živností
2) prihlásiť sa na daňový úrad, do soc. a zdravotnej poisťovne
3) od mestkého úradu získať povolenie na činnosť prevádzky + schválenie otváracích hodín
4) požiadať príslušný regionálny úrad verejného zdravotníctva o vydanie rozhodnutia o uvedení potravinárskeho objektu do prevádzkovania + vypracovať a predložiť prevádzkový poriadok spolu so sanitačným režimom
5) Príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správe nahlásiť prevádzkareň
6) Prihlásiť pokladňu na daňový úrad
7) získať od polície povolenie na predaj liehovín
8) prihlásiť predavačku do sociálnej a zdravotnej poisťovne
9) Podpísať zmluvu s dodávateľom potravín
10) podpísať zmluvu s dodávateľom na dod. liehovín a tabakových výrobkov

...to by bolo asi tak všetko. Sú tieto kroky správne? Ďakujem pekne za odpovede.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    danushka je offline (nepripojený) danushka

    danushka
    A tu je to dosť detailne rozobraté http://www.porada.sk/t39958-p2-potraviny-podmienky.html