Zavrieť

Porady

Vrátenie peňazí za objednávku ak je v štádiu reklamácie

Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať keďže si aspoň mysím, že tento môj prípad je trošku zložitejší.

Kúpil som si mobilný telefón (MT) cez internet a bol som si ho osobne prevziať. Vyplatil som ho faktúru som dostal po ceste domov som overil funkčnosť vložením batérie a zapnutím MT. MT fungoval tak som ho zabalil naspäť do škatule. Doma (mimo kamennej predajne) som zistil, že je na ňom výrobná vada a to tá, že plastový kryt (digitizer) displeja nedolieha na displej. Po zatlačení zostal tam, ale do rána to opäť vyskočilo. Je jasné, že za túto chybu nemôžem a pri prezeraní MT som tento digitizér asi zatlačil a vadu som si nevšimol. Hneď na ďalší týždeň (hneď ako to bolo možné) som ho vzal na reklamáciu.

Mal som nárok na vrátenie objednávky a spätné vrátenie sumy, za ktorú som ju kúpil, no ja sm sa rozhodol pre reklamáciu.

Reklamáciu sme spísali s poverenou osobou kde stojí, že zákazník žiada o výmenu za nový kus, nakoľko na pôvodnom zariadení sa odštiepuje displej v ľavej hornej časti. Výmena bude možná len v tom prípade, ak u MT neprišlo k mechanickému poškodeniu.
MT má ochranné fólie, žiadny škrabanček nič. Ak mi povedia, že vznikla mechanická vada a MT mi neopravia?

OTÁZKA ZNIE: Mám nárok do 15 dní od zakúpenia MT odstúpiť od zmluvy a nárok na vrátenie peňazí aj keď je MT v štádiu reklamácie?

Ak bude mať servis čas 30 dní tak mi prípadný nárok o zrušení zmluvy padá.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Mal si narok do 7 dni tovar vratit. Alebo na reklamaciu-co je v tomto tvojom pripade nevyhodnejsie pre teba...
    Ale ked si sa rozhodol pre reklamaciu, tak predajca riesi reklamaciu. Predajca ma 30 dni na vybavenie reklamacie.

    V tomto stadiu odstupenie od zmluvy je jedine na tvojom dohovore s predajcom, je na nom ci bude,alebo nebude suhlasit...

    Vrátenie peňazí za objednávku ak je v štádiu reklamácie

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.