Zavrieť

Porady

neuznana reklamacia smradlavych topanok

poradte mi prosim niekto, co napisat do odvolania na reklamaciu. V predajni JOHN Garfield som si kupila topanky. V obchode ich bolo trochu citit, ale predavacka ma uistila, ze je to len lepidlo a to sa vysmrdi. Ale po mesiaci nosenia som to uz vzdala. Sedim v kancelarii, kde to po nich fakt smrdi ako v obchode u vietnamcov. Bola som ich reklamovat, ale zamietli mi to lebo nezistili vyrobnu vadu ani vada materialu. mne sa na nohach vyhadzali vyrazky. Nenakupujem v predajniach Garfield uz nic, pretoze doteraz kazda obuv, ktoru som tam kupila, bola niecim vadna a oni reklamacie fakt neuznavaju. Ale surne som potrebovala topanky a takto som dopadla.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    123tornado je offline (nepripojený) 123tornado

    Igor :D 123tornado
    Treba oslovit SOI i ja som pisal ked som potreboval a odpovedali do dvoch dni. Ked ze som z predajcom komunikoval cez email preposlal som mu to a vsetko islo potom rychlo tak ako to malo ist aj pred tym a prava som sa domohol. V prvom rade v SOI si over ci si v prave treba napisat presne datum kedy boli kupovane kedy boli reklamovane preco boli reklamovane atd.

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft

    redhaner
    Niektorí "stredoškoláci " sú fakt poslabší z matematiky (možno preto, že iba v stredu chodili do školy ) , lebo inak by nemohli takú hovadinu tresknúť :

    - mesiac má tak zo 22 pracovných dní
    - prac. doba tak 7,5 hodiny

    5000/22/7,5 = 22 ks / hodinu

    to zoberie vzduchotesnú krabicu (aby sa smrady nezmiešali) otvorí / ovonia / zapíše / zavrie krabicu / odloží krabicu / protokol napíše

    a to VŠETKO za 2 minúty
    Je evidentné, že nepoznáš tento prípad. Jednalo sa o "znalca" z oboru obuvníctva vo Vipoteste - nejaká ženská - ktorá toto praktizovala. Všetky reklamácie na obuv boli vždy zamietnuté.
    A za ďalšie: asi málo "pracuješ" - pretože 22 "ks" reklamácií za hodinu vybaviť vôbec nie je ťažké - stačí v počítači jeden textový súbor, tlačiareň, len mená vpisovať a tlačiť.
    A kde je napísané, že on/ona pracovala presne 7,5 hodiny?

    Takže hovädinu si tresol ty.

    Používaj hlavu!
    Ak použiješ "robota" - tak by som ti v priebehu hodiny poslal niekoľko tisíc e-mailov na tvoju schránku.

    A neku*vi môj nick - s M$ mám spoločný len Windows.!

    pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

    ...originál... pepsikova
    ..zápach môže byť spôsobený stielkou, to je látkové vnútro topánky...to býva ošetrené chemicky, proti rôznym škodcom,pokiaľ je skladované..môže to spôsobovať aj kožné choroby,pokiaľ nosíš silonky,ale aj iné polyesterové ponožky, vtedy je zápach silnejší,nohy sa potia...takže ak závadu na šití nezistili, môžeš sa obrátiť na SOI,ale tá skúma len závady,použitý materiál musí zistiť u výrobcu a vtedy to trvá dlhšie...ale nech ťa to neodradí, nebudeš nosiť pachy a obávať sa choroby...(materiál na stielky môže byť čínsky zdroj-a to nie je bezpečné...

    kvietokniki je offline (nepripojený) kvietokniki

    kvietokniki
    A dali Ti aj posudok na základe ktorého zamietli reklamáciu? Ak je reklamácia do roka musí ju zamietnuť znalec, nemôže to urobiť predajca sám. A čo presne uvádzal v tom zamietnutí? AK to neposlali znalcovi čo vieš zistiť v tých papieroch čo si dostala, dostanú pokutu ak to nahlásiš na SOI.

    freddy87 je offline (nepripojený) freddy87

    freddy87
    Ale posudok od znalca si dáva urobiť firma, v ktorej to reklamuje, tento posudok je majetkom firmy, riadne si zaň zaplatili, zákazníkovi nepatrí. Je možné ukázať mu ho na nahliadnutie. Na základe tohto posudku sa následne zamieta alebo schvaluje reklamácia za oprávnenú, a zákazník dostáva vyjadrenie od spoločnosti, teda od firmy, kde to reklamoval, v ktorom je napísaný dôvod zamietnutia a zhodovať sa musí s tým z posudku znalca. Aby to bolo jasné, lebo vidím, že vyššie to niektorým jasné nie je.
    Odporúčam ti skúsiť v druhom kroku komunikovať skôr s predajcom, môže to byť rýchlejšie a dať obuv na prehodnotenie reklamácie, pokiaľ bude aj tak zamietnutá, môžeš sa obrátiť na SOI, avšak počítaj s tým, že tá nemôže prikázať firme, aby ti reklamáciu uznala, nakoľko do vzťahov medzi kupujúcim a predajcom nevstupuje. Jediné čo môže je pokutovať predajcu za nesprávny postup. Avšak pokiaľ majú papier od znalca, tak ich pokutovať nemôžu, oni nie sú znalcovia obuvi a teda nehodnotia to, či to bolo zamietnuté právom.
    Potom ti ostáva už len dať si to na vlastný posudok a riešiť to súdnou cestou. Myslím, že tam sa nechce dostať žiadny predajca, je to strata času. Ďalším riešením je kontaktovať firmu napr. mailom cez web na nejakú centrálu alebo aj poštou, tieto sa dostanú potom ku kompetentnejším ľudom.

    neuznana reklamacia smradlavych topanok

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.