Zavrieť

Porady

Kto mi poradí pri kúpe MP3 prehrávača?

Dobrý deň poraďáci,

chystám sa kúpiť MP3 a keďže som úplný laik, prosím o radu tých, čo sa v tom vyznajú.

Predstavujem si to asi takto:
Mal by mať veľkosť aspon 2-4GB a čo najdlhšiu dobu používania na jedno nabitie.
Ak by to bolo možné, tak by mal byť samonabíjací (t.j. cez USB kabel, aby som potom nemusela sústavne kupovať baterky), alebo aspoň na nabíjacie batérie. Bolo by dobré, ak by mal aspoň malý displey (nemusí byť farebný).
A ešte aby som nezabudla, cena by mala byť do 30 EUR.

Pozná niekto takýto MP3 prehrávač?

Prosím, prosím, poraďte mi
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    Ajenka je offline (nepripojený) Ajenka

    úpne obyčajná žena Ajenka
    Aká dlha je dodacia lehota? Ešte nikdy som neobjednavala zo zahraničia.
    A sú pri ňom aj slúchadlá?

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    http://www.amazon.com/Coby-MP620-8GB...&keywords=zune
    len mp3 player! Cena 23,28 $ -2GB, 20,99$ -4GB, 23,32$ -8GB = tu je pri tom ešte Special Offers Available (http://www.amazon.com/Coby-MP620-8GB...ductPromotions) - čiže za 36,26$ dostaneš mp3 player+slúchadlá k nemu+nabíjačku.
    Samotné slúchadlá = http://www.amazon.com/Coby-CVE91BLK-...ref=pd_sim_e_1
    Braňo stále v limite do 30 EUR
    misoft To je fakt!

    Letko je offline (nepripojený) Letko