Zavrieť

Porady

Internetom k ozdraveniu národa -aj ich peňaženiek - to by sa mi páčilo !

Volám sa Štefan a medzi moje hobby patrí pomoc luďom. Všeliako ..aj som sa naučil veľa spôsobov aj liečiť. masírovať,nastavovať stavce - psychoterapiu- zdravovedu ako takú si študujem ,stravovanie ,joga a pod. aj som ordinoval 3 roky - mám teda svoje skúsenosti ...ale masovo ma to interesuje najviac-PRETO SOM SA NAUčIL TROCHA INTERNET. Ako dať informácie luďom vo velkom, keď viem o veciach strašne dôležitých - a keď som to chcel tu spomenúť - hneď ma napadol xy - že to chcem zo zištných dôvodov...pritom sa mýli ...
Istý čas mam na muške vodu. Rôzne vody a ich pôsobenie na telo. Je to veľmi zaujímavá tekutina -a ludia o nej vedia tak málo...