Zavrieť

Porady

UPC Internet a stahovanie do miesta kde nema sluzby

Mate niekto skusenost s UPC a 2rocnou viazanostou pri stahovani do miesta, kde neposkytuje sluzby?napisala som im ziadost o prelozenie na novu adresu cez ich stranky pomocou prihlasovacieho hesla ale neozvali sa mi. vdaka za radu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    vulxy Pozri príspevok
    UPC neviem ako ale u Telekomu som sa na toto informoval a ze vraj ked mi nevedia zriadit tu istu sluzbu na novej adrese tak mozem vypovedat zmluvu bez nasledkov...bez pokuty.
    Toto sa mi stalo len nedavno s Tcomom. Tiez som si myslela, ze ked nevedia prelozit sluzbu, tak sa da zmluva vypovedat bez pokuty.
    Ale ked som bola u nich na zak. centre, tak mi povedali, ze musim pokutu zaplatit aj tak, lebo ze prestahovanim na inu adresu rusim zmluvu a je to maja chyba!!!

    Nastastie sa mi podarilo najst zaujemcu,ktory pokracoval v mojej zmluve,takze som obisla bez pokuty.T com si iba prepisal meno platcu
    Naposledy upravil arizona : 13.12.12 at 18:42

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Ano, ked chcu zakaznika dostat, tak naslubuju vselico,ale realita je casto ina.

    Ja som tiez davnejsie citala vyjadrenie Tcomu,ze v pripade prestahovania a nemoznosti zaviest sluzbu na novej adrese si neuctuju ziadne pokuty.
    Rozoberalo sa to aj v starsej teme a v mojom prisp, c.5 je skopirovane vyjadrenie T comu : http://www.porada.sk/t152400-2rocna-...tahovanie.html

    Ked mi chceli teraz dat pokutu za zrusenie, odvolala som sa na toto ich vyjadrenie. Tcom sa z toho "vyzul" takym stylom, ze ved oni odo mna nechcu zaplatit pokutu,ale len nejaky 100 €-vy POPLATOK za manipulaciu.

    Z takehoto neferoveho jednania teda vyjde operator cisty ako lalia, ved on vychadza zakaznikovi v ustrety a neziada ziadnu pokutu...
    ...ale len nejaky "bezny" poplatok. Ze ten poplatok je dost vysoky,v mojom pripade je to cena asi pol rocneho pouzivaia sluzieb, tak to uz je podla nich v poriadku...

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko
    moja skusenost je, ze ti sluzbu nepresunu (kedze nemaju kam). Mozes vypovedat zmluvu a uhradit zmluvnu pokutu.

    vulxy je offline (nepripojený) vulxy

    vulxy
    UPC neviem ako ale u Telekomu som sa na toto informoval a ze vraj ked mi nevedia zriadit tu istu sluzbu na novej adrese tak mozem vypovedat zmluvu bez nasledkov...bez pokuty.

    vulxy je offline (nepripojený) vulxy

    vulxy
    v podstate neviem naisto....nemam skusenost .... len tak orientacne som sa spytoval ked som zmluvu uzatvaral...jasne ze agentka povedala co som chcel pocut....byznis je byznis

    Zwalsh je offline (nepripojený) Zwalsh

    Zwalsh
    Len nechapem za co mam platit pokutu, je uplne normalne,ze sa ludia stahuju, v Anglii alebo aj CR by to Nebol ziadny problem, nechapem preco je na vsetko taka viazanost. My sme vedeli,ze sa budeme stahovat nez doba ubehne,potrebovali sme ale dobry Internet kvoli praci a Tcom a Slovanet to neposkytuju tak nam neostalo nic ine iba ist na viazanost s UPC. Posielame citaciu z ich podmienok ak ste niekto prava znaly,prosim o pomoc porozumenia
    Čl. 6 Práva a povinnosti Užívateľa
    6.1 Užívateľ je povinný umožniť plnenie všetkých povinností a práv Poskytovateľa, vrátane poskytnutia súčinnosti požadovanej zo strany Poskytovateľa.
    6.2 Užívateľ má právo písomne požiadať Poskytovateľa o zmenu Miesta inštalácie v rámci lokality, v ktorej Poskytovateľ poskytuje Službu. Užívateľ je povinný pred zmenou Miesta inštalácie zaplatiť cenu za zmenu Miesta inštalácie podľa Tarify a, ak v novom Mieste inštalácie nie je zriadený Koncový bod, aj cenu za zriadenie Koncového bodu. Ak je navrhovaná zmena z technických a ekonomických dôvodov pre Poskytovateľa neprijateľná, informuje Užívateľa, že môže zotrvať na doterajšom Mieste inštalácie alebo môže Zmluvu vypovedať.

    Zwalsh je offline (nepripojený) Zwalsh

    Zwalsh
    Ano cely ten vas clanok som si pcitala,mala som z toho husiu kozu,co ma caka.No nic,nastastie sa uz otvaraju mensie firmy,ktore nechcu viazanost a uz mame s nimi zmluvu. Uz nikdy nepodpisem ziadnu viazanost na nic,bud budu ochotni poskytnut sluzby alebo budem hladat inde. Kiez by tak zacali uvazovat vsetci na SK to by sa nam zilo lepsie. Mam normalne chut Zacat kampan proti viazanosti. Inak velka vdaka za ten clanok.

    Zwalsh je offline (nepripojený) Zwalsh

    Zwalsh
    A aka velka bola pokuta? Ked som volala na linku tak mi slecna povedala,ze s takym pripadom sa este nestretli a za ma to bude stat 400e. To je ale nenormalne. Ja by som si ich sluzby kludne nechala ak by to slo. Pomoze zajst na pobocku alebo radsej vsetko pisomne? Vdaka

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko
    Zwalsh Pozri príspevok
    Len nechapem za co mam platit pokutu, je uplne normalne,ze sa ludia stahuju, v Anglii alebo aj CR by to Nebol ziadny problem, nechapem preco je na vsetko taka viazanost. My sme vedeli,ze sa budeme stahovat nez doba ubehne,potrebovali sme ale dobry Internet kvoli praci a Tcom a Slovanet to neposkytuju tak nam neostalo nic ine iba ist na viazanost s UPC. Posielame citaciu z ich podmienok ak ste niekto prava znaly,prosim o pomoc porozumenia
    Čl. 6 Práva a povinnosti Užívateľa
    6.1 Užívateľ je povinný umožniť plnenie všetkých povinností a práv Poskytovateľa, vrátane poskytnutia súčinnosti požadovanej zo strany Poskytovateľa.
    6.2 Užívateľ má právo písomne požiadať Poskytovateľa o zmenu Miesta inštalácie v rámci lokality, v ktorej Poskytovateľ poskytuje Službu. Užívateľ je povinný pred zmenou Miesta inštalácie zaplatiť cenu za zmenu Miesta inštalácie podľa Tarify a, ak v novom Mieste inštalácie nie je zriadený Koncový bod, aj cenu za zriadenie Koncového bodu. Ak je navrhovaná zmena z technických a ekonomických dôvodov pre Poskytovateľa neprijateľná, informuje Užívateľa, že môže zotrvať na doterajšom Mieste inštalácie alebo môže Zmluvu vypovedať.
    Ver mi ze aj v CR by sa to uplne bezne stalo. Byvam v Prahe a obcas sa stane z eUPc vypadne aj na 3-4 hodiny a polka prahy je bez intenetu.
    Komunikacia s upc prebieha vyhradne telefonicky alebo mailom, ich stanky v nakupnych centrach funguju len ako predajne miesta a s akoukolvek otazkou ta odporucia na infolinku.

    vulxy je offline (nepripojený) vulxy

    vulxy
    Zwalsh Pozri príspevok
    A kolko bola ta pokuta. Bola 400e ako mi povedali telefonicky? Vdaka
    to by si mal mat uvedene v zmluve.....si myslim..

    Zwalsh je offline (nepripojený) Zwalsh

    Zwalsh
    Tak mi dnes odpisali toto
    Vážená pani Walsh,

    dovoľte aby som Vás informovala, že v uvedenej lokalite neposkytujeme naše služby a z tohto dôvodu nie je možné vykonať preloženie služieb.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte na tel. c. 02/594 22 222 alebo faxom na c. 02/594 22 200, pripadne e-mailom na adresu post@upc.sk.


    Ostávame s pozdravom a prajeme pekný deň

    Helena Šnábelová
    Oddelenie služieb zákazníkom
    odpisala som im, ze v podmienkach je v bode 6.2 prava zakaznikov to, co som citovala predtym a vypovedala som im zmluvu. som zvedava co teraz urobia. necham sa prekvapit.

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko
    Zwalsh Pozri príspevok
    Tak mi dnes odpisali toto
    Vážená pani Walsh,

    dovoľte aby som Vás informovala, že v uvedenej lokalite neposkytujeme naše služby a z tohto dôvodu nie je možné vykonať preloženie služieb.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte na tel. c. 02/594 22 222 alebo faxom na c. 02/594 22 200, pripadne e-mailom na adresu post@upc.sk.


    Ostávame s pozdravom a prajeme pekný deň

    Helena Šnábelová
    Oddelenie služieb zákazníkom
    odpisala som im, ze v podmienkach je v bode 6.2 prava zakaznikov to, co som citovala predtym a vypovedala som im zmluvu. som zvedava co teraz urobia. necham sa prekvapit.
    je to jednoduche, kedze zmena nie je technicky mozna, mozes bud zostat a neprekladat sluzbu, alebo dat vypoved. Vsimni si ale, ze v podmienkach, v bode 6.2 sa nepise nic o tom, ze pri vypovedi z tohto dovodu sa zmluvna pokuta neuplatnuje.

    Znamy ked staval dom a chcel si zaviest UPC, tak mu vraveli ze tak daleko nemaju natiahnute kable (staval na konci dediny), ale ze mu mozu vypocitat kolko by zaplatil za "zriadenie koncoveho bodu". Bolo to cez 100.000 korun (este vtedy), ale zase v tom mali zrejme uz aj zaratane rozkopavky kvoli kablom a pod.

    viktorviktor je offline (nepripojený) viktorviktor

    viktorviktor
    Je to na zamyslenie keď pýtajú pokutu, ale na druhej strane zákazník má možnosť vybrať si službu s viazanosťou - lacnejšiu, alebo bez viazanosti - drahšiu. Na jednej strane chceme ušetriť a keď pýtajä pokutu o ktorej vieme dopredu, tak sa hneváme.

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko
    viktorviktor Pozri príspevok
    Je to na zamyslenie keď pýtajú pokutu, ale na druhej strane zákazník má možnosť vybrať si službu s viazanosťou - lacnejšiu, alebo bez viazanosti - drahšiu. Na jednej strane chceme ušetriť a keď pýtajä pokutu o ktorej vieme dopredu, tak sa hneváme.
    Presne o tom to je, je to take slovenske, vsetci beru viazanost a potom sa tvaria ze nevedia co to znamena.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.