Zavrieť

Porady

Aká prepravná služba pre internetový obchod ?

No, doteraz som tvrdošijne posielala všetky balíky Slovenskou poštu. Mám ale v ruke nový ceník a dorazilo ma, že bežné balíky sú už iba do 10 kg, ostatné len EMS. Plus samozrejme zvýšenie cien. (nový výmer prikladám - teda dúfam, že sa podarí )

A tak začínam hľadať - mohli by ste sa prosím podeliť s tým, akú prepravnú službu používate a či ste spokojný? Ceníky si už vyžiadam
Zaujímajú ma osobné skúsenosti - napríklad či nie je problém s doručovaním, podpora, rýchlosť, ako sa dostanete k dobierkam
Usporiadat
Cecilia Cecilia

Cecilia je offline (nepripojený) Cecilia

DPD, Geis Parcel SK, UPS, dobierky fungujú dobre, rovnako úhrady, rýchlosť - do 24 hodín, balíky nie sú v posledných rokoch poškodené a nič v nich nechýba,
1 0
xtriadax xtriadax

xtriadax je offline (nepripojený) xtriadax

Problém s doručovaním u kuriéra určite nie je. Pri kuriérskej spoločnosti sa mi ešte balík nestratil a balík je doručený na druhý pracovný deň. Pri pošte sa mi stálo že sa balík stratil a aj to že som poslal prvou triedou a balík išiel aj tri štyri dni. Ak by ti niekto neprebral balík tak ti netrčí na sklade 18 dní ako na pošte či ho niekto náhodou nepreberie. A hlavne nikde nemusíš behať aby si balík odoslala. Pri dobierkach tiež nie je problém. Peniaze ti pošlú na účet.
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Cecilia Pozri príspevok
DPD, Geis Parcel SK, UPS, dobierky fungujú dobre, rovnako úhrady, rýchlosť - do 24 hodín, balíky nie sú v posledných rokoch poškodené a nič v nich nechýba,
V´daka, ten geis som ani netušila
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

xtriadax Pozri príspevok
Problém s doručovaním u kuriéra určite nie je. Pri kuriérskej spoločnosti sa mi ešte balík nestratil a balík je doručený na druhý pracovný deň. Pri pošte sa mi stálo že sa balík stratil a aj to že som poslal prvou triedou a balík išiel aj tri štyri dni. Ak by ti niekto neprebral balík tak ti netrčí na sklade 18 dní ako na pošte či ho niekto náhodou nepreberie. A hlavne nikde nemusíš behať aby si balík odoslala. Pri dobierkach tiež nie je problém. Peniaze ti pošlú na účet.
no, ja som bola za tých 7 rokov v podstate s poštou spokojná - poslala som tisícky balíkov a nestratil sa ani jeden. A pre časť zákazníkov je pošta výhoda, keď si môžu vyzdvihnúť balík, kedy chcú V podstate prepravnú službu žiadalo asi tak 10 ľudí do roka. Stále boli najlacnejší. Ale aktuálnym ceníkom sa to začína preklápať.

Preto hľadám aj konkrétne skúsenosti s prepravnými službami, aby som vedela porovnať.

Ďakujem za reakciu
0 0
xtriadax xtriadax

xtriadax je offline (nepripojený) xtriadax

netreba pozerať ceníky na stránkach kuriérsky spoločností. Treba si vyžiadať ceník pri spolupráci a dostaneš sa k cenám konkurujúcim aj pošte. UPS napr. je drahšia ale majú aj kvalitnejšie služby ako doručenie k dverám ... . Menšie spoločnosti sú lacnejšie ale kuriér ti nevynesie balík na 7 poschodie ale zazvoní aby si zišla dole ... .
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

xtriadax Pozri príspevok
netreba pozerať ceníky na stránkach kuriérsky spoločností. Treba si vyžiadať ceník pri spolupráci a dostaneš sa k cenám konkurujúcim aj pošte. UPS napr. je drahšia ale majú aj kvalitnejšie služby ako doručenie k dverám ... . Menšie spoločnosti sú lacnejšie ale kuriér ti nevynesie balík na 7 poschodie ale zazvoní aby si zišla dole ... .
Ano, presne o to sa teraz snažím - len je zrovna trochu blbý čas - všade majú kopec práce. Môj obchod je špecifický, ja som už predvianočný vrchol mala , tak sa snažím vymýšľať, čo bude budúci rok.
0 0
blavaciko blavaciko

blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

Dáša_ Pozri príspevok
Ano, presne o to sa teraz snažím - len je zrovna trochu blbý čas - všade majú kopec práce. Môj obchod je špecifický, ja som už predvianočný vrchol mala , tak sa snažím vymýšľať, čo bude budúci rok.
ak sa mozem spytat, co predavas za tovar, ze uz mas po vianociach?
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

blavaciko Pozri príspevok
ak sa mozem spytat, co predavas za tovar, ze uz mas po vianociach?
hobby material - takže sa darčeky museli stihnúť vyrobiť, musel dôjsť dostatočne skoro na rôzne vianočné dielne ...

mmch, mám už doma ceník z DPD a tuším sú niektoré položky s poštou už porovnateľné, ak nie dokonca výhodnejšie. Ešte počkám na ďalšie a tuším spravím kľúčové rozhodnutie
1 0
freddy87 freddy87

freddy87 je offline (nepripojený) freddy87

Ešte tu chýba Expres kuriér Sl. pošty, a keď ma minule lámali na zmenu na GLS tak mi ponúkli podmienky, ktoré boli veľmi nízke, tak si to skús dať napočítať aj tam, ale priamo pri stretku s obchodákom, inak ti pošlú do mailu blbosti.
1 0
calimero1 calimero1

calimero1 je offline (nepripojený) calimero1

Pozeram, ze zo Slovenskej posty sa nam stava najdrahsi dorucovatel nielen v ramci Slovenska, ale minimalne v strednej Europe. Gratulujem statnemu podniku, urcite ma velmi schopny manazment, ktory bude produkovat stratu aj po navyseni cien o 15-30%. Adios posta, konecne si ma dotlacila posielat vsetky baliky cez kuriera, co sa urcite pozitivne odrazi na mojom zdravi vdaka usetrenym nervom. Este raz, vdaka posta.
0 0
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Vynovená verzia EPH s možnosťou importu xml a xls, kde je potrebné sa registrovať. Potiaľ ok. Ale ponovom už svoj xls alebom xml súbor neupravíte na stránke EPH, ale musíte si súbor generovať napr. v MS Office alebo inom balíku. Následne ho uložiť a opätovne importovať. Čiže pre akúkoľvek zmenu (hoci aj opravu preklepu jednej zásielky z 500) je potrebné súbor upraviť v Office a opäť importovať alebo súbor generovať nanovo s upravenými údajmi. Celé zle.
0 0
zubro85 zubro85

zubro85 je offline (nepripojený) zubro85

My posielame cez GLS a Toptrans, postu len vynimocne a aj to ju mame drahsiu ako kuriera, niesom neaky byrokrat aby som vypisoval 4x adresu ked chcem poslat balik na dobierku ked pri prepravnej spolocnosti staci raz a aj to len príjemcu...

Vianocne skusenosti:
GLS - 98% balíkov doručených na druhý deň, momentálne nám dva visia na depách ktoré musíme zajtra ponaháňať aby boli do vianoc u zákaznikov. V bežnom roku absolutne spoľahlivý všetko na druhý deň, 1 reklámacia ročne z cca 1200 balíkov.

Toptrans - cca 40% zásielok na druhý deň, zvyšok na ten ďalší. Tu sa nestalo že by balík visel na depe preto lebo sa ho kuriérovi nechce doručiť. V bežnom roku spoľahlivý, 98% na druhý deň. Toptrans je trošku drahší ako bežný dopravcovia, avšak odvezú nám aj balíky do 6m dĺžky. 1 reklamácia na 1000 zásielok. Toptrans má tiež výhodny produkt a to balík do 0,5kg ktorý sa cenou takmer vyrovná listu na dobierku.

SDS - u nich sme vozili pred rokom, koncoročný nával totálne nezvládajú, po odchode nám ponúkli také ceny že som nechápal že to je možné za to voziť. Ale za tie nervy to nestojí.

DPD - dostali sme od nich ponuku ale máme dosť zlé skúsenosti. Vozia nám občas niečo a balíky chodia v strašnom stave.
GEIS - prešlo k nim zopár dodávateľov, pravdepodobne znížili ceny. Mimochodom toto je bývalý Ten Expres

s ostatnými nemáme skúsenosti ako odosielateľ.
1 0
SamuelSK SamuelSK

SamuelSK je offline (nepripojený) SamuelSK

Samuel
xtriadax Pozri príspevok
Pri kuriérskej spoločnosti sa mi ešte balík nestratil a ,....
no ved sukromna firma nepojde sama proti sebe v tom je krasa neregulovaneho slobodneho podnikania

A aby som povedal nieco aj k teme, ako zakaznik eshopov preferujem kuriera, rozhodne ak sa jedna o krehky tovar (elektorniku uz snad nikto postou neposiela, to je samovrazda), tak isto ako o jedlo/krmivo pre zvierata a vlastne vsetko, uz len z principu ze som kludny ze to pride nacas, neporusene a vlastne príde. Cize kurier, akakolvek spolocnost. Ak chcem ist pre balik na postu, v mojom meste to nemozem, pretoze ak idem pesi, je extremne neprakticke takto riesit cez kilometre donasku po vlastnych (maly balik OK, velky nie), a ak tam chcem zaparkovat autom, tak bud porusim zakon, alebo uhradim nezmyselne vysoke parkovne (posta nema vyhradene miesto), co je nelogicke, ako vsetko ine co sa tyka posty a statu.

EDIT:
Ale zda sa mi ze UPS chodi ku mne najcastejsie, teraz som si pozeral ako som si objednaval PC.
Naposledy upravil SamuelSK : 20.12.12 at 10:38
0 0
blavaciko blavaciko

blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

ja len cisto z pohladu zakaznika, najradsej mam ppl, vzdy mi rano poslu smsku kedy bude mat sofer cestu okolo (napriklad ze medzi 13-14) a pripadne mu zavolam a dohodnem sa s nim, ze mi to privezie neskor... absolutna spokojnost...

na postu som pre balik uz nesiel ani nepamatam, ved to je hlupost
0 0
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Vianočné doručovanie na pošte bolo absolútne fiasko. Mnohé zásielky 1. triedy podávané aj 10 dní pred posledným dňom doručovania pred Vianocami nenašli svojho adresáta. Som rád, že mňa sa to až tak nedotklo, ale pošta má aj tak u mňa svoje dni zrátané. Infolinka bola pár dni pred uzatvorením predvianočného doručovania úplne preťažená a nikoho z kompetentných nenapadlo posilniť operátorov. Totálne nezvládnutá situácia zo strany pošty.
Naozaj neviem aké sú plány s poštou do budúcna a dokedy to bude ministrov baviť nalievať do nej naše peniaze, ale iná firma by už bola dávno v konkurze. Na trh s balíkmi môže zabudnúť a nepomôže jej ani EPH a na listy je to priveľký kolos. Takže z pošty sa časom stane len najdrahší doručovateľ úradných zásielok (možno na svete).
1 0
Ankaa7 Ankaa7

Ankaa7 je offline (nepripojený) Ankaa7

Som síce trošku OFF, ale nechcem zakladať novú tému, keďže sa tu rieši nové/vyššie ceny poštovného v novom roku.

Zaujímalo by ma od majiteľov/prevádzkovateľov eshopov, ktorý budú naďalej používať poštu, aké majú poštovné pre zákazníkov teraz a na akú sumu ho v novom roku zvýšia?
0 0
freddy87 freddy87

freddy87 je offline (nepripojený) freddy87

Obnovujem, akú spoločnosť sa nakoniec podarilo vybrať? A prečo práve tú?
0 0
Pidgey Pidgey

Pidgey je offline (nepripojený) Pidgey

Štastný človek :)
Ankaa7 Pozri príspevok
Som síce trošku OFF, ale nechcem zakladať novú tému, keďže sa tu rieši nové/vyššie ceny poštovného v novom roku.

Zaujímalo by ma od majiteľov/prevádzkovateľov eshopov, ktorý budú naďalej používať poštu, aké majú poštovné pre zákazníkov teraz a na akú sumu ho v novom roku zvýšia?
Ja som mal doteraz iba Sl. postu. pri platbe vopred bolo postovne 2,4, na dobierku 3 €, pri nakupe nad 50 € bez postovneho.
Uz dlhsie som uvazoval o alternative, zvoli som nakoniec GLS.
pri GLS momentalne uctujem 3,8 € pri platbe vopred, 5€ na dobierku.
Sl posta s nami dobre vypiekla (odhliadnuc od toho ze isli s cenami hore), lebo zrusila limit do 1 kg pri balikoch, uz je iba do 2kg, co pri poistenom baliku vychadza na 3,2(resp pre zakaznika pls DPH, cize 3,84 -> drahsie ako kurier), mame este moznost posielat ako poisteny list,ale dopredu nikdy nevieme ci sa to da poslat listom,alebo ako balik. Nase zasielky v drvivej vacsine su do 1 kg (oblecenie), cize dovtedy sa to financne oplatilo.
Jedina vyhoda posty je lacnejsia dobierka.
Uz sme to ale neriesili, a nechali sme na zakaznika vybrat si bud Sl. postu, alebo GLS, za identicke ceny postovneho cize bud 3,80 € alebo 5 € - ci mu viac vyhovuje ze zasielka naneho pocka 18 dni na poste a vybere si to kedy chce,alebo mu to kurieir donesie rovno domov (plus to ma podstatne rychlejsie)
0 0
jumo jumo

jumo je offline (nepripojený) jumo

Prevadzkujem uz niekolko rokov internetovy obchod s naradim. Doteraz sme to mali takto:
posta balik: 4,-
posta list: 2,50 (posielali sme lahke zasielky, ktore sa vosli do bublinkovej obalky - napr. niekto si objednal 1ks klieste)
kurier UPS: 10,-

Za tie roky sme s postou nemali prakticky ziadny problem - 1 x sa stratil balik ale kedze bol poisteny posta nam peniaze vratila, 2 x sa nam vratil balik spat ako neprebrata zasielka - zakaznici potom volali ze kde je balik - pravdepodobna pricina bola ta ze teta postarka zabudla hodit listok do schranky - tak sme to poslali znovu na nase naklady. Cize v podstate bez problemov, bol som s tym spokojny a nevadilo mi ani vypisovanie tych listkov.
Kedze teraz zdvihli ceny, a vdaka ich "super rychlim" tetam pracovnickam pri okienku som sa zacal zaujimat o lacnejsie kurierske sluzby. Oslovil som GLS, poslali mi mailom nejaku ponuku ale zaroven mi dali info ze mi bude volat ich obchodny zastupca. Vcera som sa s nim stretol, trochu mi este upravil ceny smerom dole a ked som to videl, hned na mieste som s nimi uzavrel dohodu. Za par dni mi ma prist CD so softwerom na tlacenie stitkov a potom budeme posielat uz len cez kuriera.
Vcera som cez postu posielal 3,9kg balik na dobierku za 5,40 evri a podla cennika GLS by ma to stalo u nich 5,73 evri a je to tam na druhy den. Balik 20kg cez UPS nas stal okolo 16,- a cez GLS to bude okolo 8,- (do Ciech cca 12,-) Takze tu uz naozaj nie je o com! Vybavoval som to cez ich obchodneho zastupcu p. Rybecky pokial by to niekoho zaujimalo - cislo Vam daju v GLS.
Co sa tyka nasho postovneho, asi to zatial nechame na tych 4,- eurach pre balik (mozno zdvihneme na 4,50) a budeme to posielat cez kuriera. Ovsem je problem s malymi zasielkami. Priklad:
Zakaznik si objedna 1ks skrutkovac v cene 10,- my mame na to rabat povedzme 15% cize zarobime 1,50 euro. Cez kuriera by sme boli stratovy pretoze najnizsia mozna cena je okolo 5,25 euro. Takze zatial asi taketo male zasielky budeme nadalej posielat postou ako list a zakaznikovy uctovat 2,5o euro.
Dufam ze som niekomu pomohol.
1 0
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Fungovali sme na pošte aj na DPD. Do 31.12.2012 v pomere pošta: 3 €, DPD, 5 €. Od 01.01.2013 nám pošta dvihla ceny (a tlak) na 4,50 €, takže už fungujeme iba na DPD za 5 €.
Ešte skôr sme vymenili GLS za DPD. Dôvodom bolo absolútne nekorektné vybavovanie reklamácii a doručovanie poškodeného tovaru, ktoré vyústilo do ukončenie spolupráce. Od GLS odvtedy odmietame aj preberať zásielky.
Ani v DPD nie sú svätí, ale sú maximálne flexibilní a pred problémami sa neschovávajú. Zatiaľ bolo vždy všetko vyriešené korektne a k spokojnosti oboch strán. Oceňujeme import objednávok do ich systému dpdportal (niečo ako EPH, ale funkčné a nevyzerá to ako bakalárka študenta IT), SMS a telefonické avízo príjemcovi a prípadne aj písomné oznámenie o zásielke do schránky. Zásielky si môže zákazník manažovať sám po zadaní čísla oznámenia o zásielke na stránke DPD.

A čo máte v cene takmer s istotou v každej doručovateľskej spoločnosti? Toto:

0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať