V každej ERP je možnosť pri úhrade zadať, či ide o CASH (hotovosť) alebo platba kartou, alebo dokonca - úhrada faktúry v hotovosti, úhrada faktúry kartou.
je len potrebné si dobre preštudovať návod k pokladni, resp. servisná organizácia by Vám mala dať inštrukcie.
Túto situáciu som riešila v pozícii zákazník a upozornila som na to nemenovanú stavebnú predajňu a viem, že dodnes predávajú cez dodacie listy a cez ERP to nedávajú.
V pozícii predávajúceho (účtovník) som to takisto riešila, nakoľko klienti vystavujú zle doklady, veľmi často sa pomýlia (zamenia platbu v hotovosti za platbu kartou a opačne). a žiaľ možnosť storna pri doklade - platba kartou ani tak moc dobre nejde, nakoľko to odpisuje z hotovosti - riešila som to i s ELCOM a oni, že inak sa to nedá...a že má firma vyvodiť zodpovednosť voči pracovníkovi, keď to zle nahodí??...