Zavrieť

Porady

Nárok na vrátenie odvodov SP a ZP, keď pracujem ako živnostník a predtým zamestnanec v Anglicku

vznikne mi narok na vratenie odvodov sp a zp ak
patrim pod legislativu Anglicka, od r. 2007 som bol subezne zamestnanec
v Anglicku a zivnostnik na Slovensku, v r. 2011 som ukoncil zamestnanie v Anglicku a stal
sa zivnostnikom aj v Anglicku a na Slovensku mi živnosť stále beží...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    ekomart Pozri príspevok
    Prečo mám udávať tržby? Samozrejme živnosť trvá a obrat sa v nej robí na SK aj v Anglicku.
    ak nechceš relevantnú odpoveď, informáciu, kt. žiadala od Teba Veronika si nechaj pre seba..........

    Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

    Katy a R
    mal by si mať definované predpokladám, že ktorá legislatíva sa na teba vzťahuje

    pozri http://www.vszp.sk/poistenci/zdravot...isy.html#rnav6
    - hlavne čl. 7
    a ešte citácia zo stránky úradu pre dohľad nad zdr. starostlivosťou
    3. Môže si občan SR vybrať štát, kde bude platiť poistné na zdravotné poistenie?