Zavrieť

Porady

Vysoká škola - potvrdenie

Ahojte všetci!

Mám otázočku. Chcem ísť študovať na vysokú školu externe popri zamestnaní. Zamestnávateľovi som to už ústne oznámila. Mám to podložiť aj nejako písomne. Ak áno ako by to malo vyzerať. Pracujem ako vedúca výroby a chcem študovať Európske rozvojové programy, čo spolu nesúvisí. Môže mi zamestnávateľ aj tak poskytnúť študijné voľno?
Vďaka
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Tatiana19
    Ahojte všetci!

    Mám otázočku. Chcem ísť študovať na vysokú školu externe popri zamestnaní. Zamestnávateľovi som to už ústne oznámila. Mám to podložiť aj nejako písomne. Ak áno ako by to malo vyzerať. Pracujem ako vedúca výroby a chcem študovať Európske rozvojové programy, čo spolu nesúvisí. Môže mi zamestnávateľ aj tak poskytnúť študijné voľno?
    Vďaka
    Bolo by vhodné mať to čierne na bielom, teda spísať akúsi dohodu so zamestnávateľom o umožnení štúdia, ak bude súhlas druhej strany, potom už poskytne ŠV podľa ZP.

    Mirka D je offline (nepripojený) Mirka D

    Mirka D
    Je zamestnanec povinný oznámiť, že začne externe študovať na VŠ?
    Nejako som sa do poslednej chvíle nevedela rozhodnúť, či to zvládnem alebo nie a dopredu som o tom nerozprávala...
    Ďakujem

    Gabi03 je offline (nepripojený) Gabi03

    Gabi03
    Mirka D Pozri príspevok