Dobrý deň.
Minulý rok v máji som si cez internet objednával tovar ktorý som zaplatili predom (2000€). Asi tri dni po zaplatení písali z firmy že tovar poslali kurierskou službou, lenže neprišiel. Po troch dňoch sa mi konečne podarilo s majiteľom spojiť a ospravedlnil sa, že tovar ktorý
som si objednával mal na sklade iba jeden, a ten už poslal niekomu kto si to objednával predo mnou,že si to nevšimol inak by mi neposlal výzvu na úhradu ale za dva týždne príde nová zásielka. Od tej doby majiteľ telefóny nedvíha a na email tiež nereaguje, a internetová stránka už neexistuje, miesto nej má dve nové. V auguste po osobnej návšteve mi povedal, že sa stala zase chyba tovar nemá na sklade majú moc objednávok ale že už je na ceste z USA tak že za cca dva týždne mu príde. Tu som mal už nejaké pochyby preto som si ako protihodnotu zobral iný tovar v hodnote 1650€. Majiteľ súhlasil a tovar mi dal stým, že rozdiel sumy pošle do troch dní na poštu, to aj napísal, podpísal a opečiatkoval na zadnej strane záručného listu. Dohodnuté to bolo tak , že keď príde ten môj tovar tak sa mi ozve a môže mi ho vymeniť.
Ale už je tu marec a komunikácia žiadna, chcem preto vedieť ako mám postupovať a či môžem naňho podať trestné oznámenie, alebo mu tovar vrátiť a vymáhať celú sumu naspäť. Ďakujem.