Dobry den prajem,
poprosil by som Vas o pomoc. V skratke vysvetlim moj problem s postou a postovymi sluzbami.
Pri posielani penazi na adresu prostrednictvom Slovenskej posty si vzdy zvolim z ich postovych sluzieb dorucenie do vlastnych ruk a tiez o potvrdenie - takzvanu dorucenku, ze dotycny tie peniaze prevzal. Za tuto sluzbu si na poste riadne zaplatim. Avsak!! Z 12x co som tuto sluzbu vyuzil mi prisla dorucenka iba jeden krat!! Opakovane som problem riesil ako reklamaciu na Poste. Posta mi po prevereni reklamacie odpisala, ze peniaze boli dorucene ale potvrdenie o doruceni mi uz nedali. Ked sa toto opakovalo, prestalo ma bavit kazdy mesiac spisovat na poste reklamaciu a rozhodol som sa napisat priamo staznost na poskytovanie postovych sluzieb priamo na centralu Slovenskej posty. Odpisali mi, moju staznost uznali ako odovodnenu a vyjadrili sa, ze postove dorucovatelky budu preskolene a teda mi prislubili ze tato situacia sa uz nebude opakovat...
Co si myslite ze sa mi stalo opat??? Znova sa mi nedostalo sluzby za ktoru som si riadne zaplatil!! A mna toto uz naozaj nebavi v tejto bananovej republike sa stazovat opat na tom istom mieste!!! Moja otazka znie: Kde mozem tuto ved postupit vyssie? Existuje nejaky kontrolny organ pod ktory Slovenska posta spada? Nejaka inspekcia? Pochybujem ze na ministerstve dopravy post a telekomunikacii sa takouto mojou staznostou budu vobec zaoberat... SKuste mi prosim poradit, som bezradny... Ako slednu moznost si nechavam lamparen, ale ja to potrebujem teraz riesit dakym kompetentnym. Vdaka, Tono