Zavrieť

Porady

Ako tlacit z dos programu ked tlaciaren nema LPT port?

Zdravím. Mam menši problém. Potreboval by som po lopate vysvetliť ako môžem tlačiť z DOS účtovného programu ak nemá tlačiareň LPT port? Som úplný laik v tomto smere a ocenil by som odpovede s presným popisom ako na to.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    andyrs1 je offline (nepripojený) andyrs1

    andyrs1
    Toto som uz skusal ,ale tlaci mi to same bludy. Skusil som dnes aj tlacovy manager PFAND ktory je na tento problem riesenim no je to pomale ako slak. Asi sa na to ..... a vo stvrtok kupim nejaku laser tlaciaren s lpt portom lebo v piatok akutne potrebujem vela tlacit.

    viktorviktor je offline (nepripojený) viktorviktor

    viktorviktor
    skúšal si pred tlačou vypnúť účtovný program (asi je dosť náročný na pamäť a pc nezvláda) a až potom tlačiť?

    1a4ter je offline (nepripojený) 1a4ter

    1a4ter
    Mám skúsenosť s týmto prípadom. Ja som dodal hardvér a programátor si už musel poradiť sám. Musel som doložiť do PC takúto kartičku:http://www.najnakup.sk/Porovnaj_disk...rd_282812.html
    Potom už to zostalo len na programátorovi. Najprv to bolo riešené cez USB redukciu, ale dosovský program sa s tým nevedel zosynchronizovať aby bola tlač taká aká má byť.

    Viper je offline (nepripojený) Viper

    Viper