Zavrieť

Porady

Reklamácia oblečenia už tretíkrát!!!

Dobrý deň, potrebujem poradiť s reklamáciou. Kúpila som si kabát, na ktorom sa mi po mesiaci pokazil zips. Vymenili mi to za nový kus a ani nie po 2 týždňoch sa mi to stalo znovu a znovu mi to len vymenili. Takže teraz mám už tretí v poradí a už sa mi to znovu začína kaziť. V každej prevádzke riešia reklamácie inak tu ich nedavaju do opravy a asi ani na znalecké posudky. Poradíte mi na čo mám právo ak pojdem znovu reklamovať? Viem, ze spotrebiteľ má narok po treťom raze na vrátenie peňazi ak sa reklam. opravuje, ale toto boli vzdy nové kusy. Už sa normalne bojím, že si budú myslieť, že to robím náročky
Za vašu odpoveď vopred ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Reklamácia oblečenia už tretíkrát!!!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.