Zavrieť

Porady

reklamacia peletoveho kurenia montovaneho SK-firmou v zahranici

osky osky

osky je offline (nepripojený) osky

dobry den.
prosim vas vie mi niekto poradit ako postupovat a na co mame vlastne narok?

26.10.2011 sme uviedli 1.raz do prevadzky novo urobene peletove kurenie a stale su s tym len problemy.hoci sa zdalo ,chvilami,ze je to ozaj super,stale pride po case daky zadrhel....
zijeme v Rakusku ale kurenie robila slovenska firma.

podala som reklamaciu-v piatok,takze este to asi neprebrali.
ale som v kontakte s panom,ktory kotol predal firme a bol aj pri spustani a ten sa od toho distancuje.je ochotny to prist pozriet len ak mu uhradime naklady na cestu a pod.
okrem toho tvrdi,ze si ten zapalovac mame vymenit sami podla navodu....

my sme vsak este v zarucnom obdobi a nevieme ci je pokazeny zapalovac,ved sa tomu nerozumieme...
nepatri servis pocas zarucnej doby do samozrejmosti ktore firma pocas problemov poskytuje????

okrem toho-zijeme v Rakusku,moj muz je rodak odtialto,po slovensky nevie.ziadali sme firmu o dodanie celeho popisu a vysvetliviek v nemcine ale doteraz,napriek prislubu to nemame...tak aj keby to moj muz chcel urobit,nemoze sa do toho vrtat...ci?

pytam sa:
-akoto ze sa do toho pustali ked nemaju navod na obsluhu v jazyku krajiny kde to urobili...
-akoto ze nas nutia vymenit si Vlastnorucne to co je este v zaruke....
-akoto ze sa to vobec mohlo pokazit za dve sezony s tym ze my sme doma len cez vikend,taze cez tyzden sa len temperuje na 18-19 stupnov a aj z toho co sme chceli kurit,to malo casto problemy takze bola zima...
-co mozeme robit,ako s tym pohnut ak sa budu chciet z toho vyzut...
-ake mame moznosti?
-ma s tym dakto skusenosti?
sme uz bezradni a moj muz na Slovensko nepovie uz nic dobre...:-(
Usporiadat
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

Tvrdím trikrát a dosť ak mám reklamáciu na niečo trikrát a výrobok nefunguje ani po tretej oprave tak by mal teoreticky predajca vadný výrobok prevziať a peniaze vrátiť lenže to musíš reklamovať u predajcu nie u koho toho. a na to musíš mať doklady. a keď je problém a predajca sa krúti tak pozvať súdneho znalca k vyhotoveniu stanoviska a keď aj tak nezoberie tak súd. ale toto všetko musí prebehnúť v záručnej dobe po záručnej dobe si môžeš brnkať.
0 0
lubko6394 lubko6394

lubko6394 je offline (nepripojený) lubko6394

Strojár
pavol54 Pozri príspevok
Tvrdím trikrát a dosť ak mám reklamáciu na niečo trikrát a výrobok nefunguje ani po tretej oprave tak by mal teoreticky predajca vadný výrobok prevziať a peniaze vrátiť lenže to musíš reklamovať u predajcu nie u koho toho. a na to musíš mať doklady. a keď je problém a predajca sa krúti tak pozvať súdneho znalca k vyhotoveniu stanoviska a keď aj tak nezoberie tak súd. ale toto všetko musí prebehnúť v záručnej dobe po záručnej dobe si môžeš brnkať.
Teoreticky áno. Lenže kotol predal subjekt A, kúrenie robil subjekt B a uvedenie do prevádzky má na starosti subjekt C. A teraz keď čosi nefunguje má zodpovednosť A,B alebo C ? Toto som si ja neuhlídal a bol by som rád ak by som sa dozvedel spôsob ako to mať len od jednoho subjektu - a reálne, nie teoretické úvahy.
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

lubko6394 Pozri príspevok
Teoreticky áno. Lenže kotol predal subjekt A, kúrenie robil subjekt B a uvedenie do prevádzky má na starosti subjekt C. A teraz keď čosi nefunguje má zodpovednosť A,B alebo C ? Toto som si ja neuhlídal a bol by som rád ak by som sa dozvedel spôsob ako to mať len od jednoho subjektu - a reálne, nie teoretické úvahy.
keď niekto nevie, nech nerobí, pri lopate ešte tlačenica nebola Ak kúrenie robí B za kúrenie zodpovedá Ak ti predal kotol A, na to má zmluvného servisáka C ak on potvrdí že to nejde musí povedať prečo buď je špatný kotol zodpovedá A alebo bolo zle spravené kúrenie opraviť kúrenie musí B ak sa pokazil kvôli zlému sprevádzkovaniu C ak sa kotol pokazil kvôli zlej činnosti B, C, to musí posúdiť súdny znalec
0 0
osky osky

osky je offline (nepripojený) osky

[QUOTE=pavol54;2275219]Tvrdím trikrát a dosť ak mám reklamáciu na niečo trikrát a výrobok nefunguje ani po tretej oprave tak by mal teoreticky predajca vadný výrobok prevziať a peniaze vrátiť lenže to musíš reklamovať u predajcu nie u koho toho. a na to musíš mať doklady. a keď je problém a predajca sa krúti tak pozvať súdneho znalca k vyhotoveniu stanoviska a keď aj tak nezoberie tak súd. ale toto všetko musí prebehnúť v záručnej dobe po záručnej dobe si môžeš brnkať.[/QUOTE]


no ved presne o toto sa snazim,konecne to niekto povhopil.ked zaruka vyprsi,budeme to uz riesit inak,a na tu pos.....atu firmu uz ani nespomenieme.pokial ale doklady mam a som v zaruke,uplatnim ju.no nie?!
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať