m.masat Ano rozumiem a prijmy samozrejme riadne dokladujem. Jedna sa len o vydaje, este som to nekonzultoval s uctovnikom, ale pre ulahcenie prace je iste lepsie evidenciu vydajov uplne vypustit a starat sa len o prijmy. Ak som vsetkemu rozumel spravne.
ty si chceš uplatniť výdavky len do výšky príjmov a mať nulovú daň z príjmov?
a čo ked príde skutočne dobrý rok a nebudeš mať toľko výdavkov, aby si mohol tie príjmy "dorovnať"?
Ak máš relevantné doklady, tak ich do účtovníctva dávaj, ved môžeš vykázať aj stratu, hlavne v začiatkoch podnikania je to prirodzené. neskôr, ked sa firma zabehne a všetko potrebné už bude mať, vykáže zisk aj po zaúčtovaní všetkých
výdavkov-nákladov a vtedy sa ti tá strata z predchádzajúcich rokov zíde - môžeš ju umoriť, teda odpočítať od aktuálne vykázaného zisku a tak si znížiť daň v roku, ktorý bude "dobrý".
Riešiť, čo vypustíš a čo necháš v účtovníctve - to treba riešiť s účtovníčkou.