Zavrieť

Porady

Ktorý objektív ?

Dobrý deň, potrebovala by som pomoc s výberom základného objektívu ku minolte dynax 7D.
Minolta AF 28-100/3,5-5,6 D
Minolta AF 35-105 F3.5-4.5 N

ktorý ?..
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    alabut je offline (nepripojený) alabut

    alabut
    Nie som fotograf, ale zalezi, co chces fotit. Osobne by som si vybral ten prvy, kvoli ohniskovej vzdialenosti, ktora umoznuje fotit aj v interieroch, cize zblizka. Objektiv je sirokopasmovejsi, preto ma aj vacsie clonove cislo pri maximalnom zoome, tu by bol vyhodnejsi druhy objektiv, ktory je viac vhodny na fotenie skupiniek a krajinky, ma mensi uhol zaberu a tym padom by mal dat kvalitnejsiu fotku pri rovnakom zabere. Pri maximalnom zoome ma svetelnejsi objektiv, co by sa dalo vyuzit pri zmenseni hlbky ostrosti, ale myslim, ze rozdiel nie je zas tak velky, aby bol v praxi poznatelny. Ja doporucujem prvy. :-)
    vlado 33 Toto som chcel pisat ale neviem zistit velkost cipu. Takze radsej davam od toho ruky prec. Aj ta 28smicka je na interier vela. Radsej nejaku 17.

    Vitacit je offline (nepripojený) Vitacit

    Vitacit