Zavrieť

Porady

Ako postupovať pri otvorení fotoateliéru?

Ahojte poraďáci,

potrebovala by som poradiť. Pracujem ako fotografka na živnosť a chcela by som si otvoriť fotoateliér. Miesto podnikania mám napísané doma, ale prevádzka by sa nachádzala mimo miesta bydliska. Kde mám začať. Každý má straší, že musím ísť na hygienu. Chcela by som poradiť ako postupovať. Či najprv vybaviť nájomnú zmluvu, kde ju mám zaniesť a tak podobne. Veľmi pekne ďakujem za každú radu. Pekný večer.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Ferdosondo je offline (nepripojený) Ferdosondo

    Ferdosondo
    Neviem čoho sa bojíš. Keď chceš mať oficiálnu prevádzku, tak musíš proste absolvovať úradný postup.
    Neboj nezjedia Ťa. Ak budeš mať nejaké nedostatky, prikážu ich odstrániť a môžeš fotiť koľko len chceš
    Na živnostenskom úrade Ti poradia, čo všetko treba na zriadenie prevádzky.

    220870 je offline (nepripojený) 220870

    Remeselník,stavbár. 220870
    Pokiaľ neprevádzkujete potravinársku prevádzku ,tak hygienu buď nepotrebujete vôbec ,alebo ju zvládnete ľavou zadnou.Väčšinou majú požiadavku na to ,aby bolo dostupné wc a pitná voda do 150m od prevádzky.Ale vás pokiaľ nebudete mať zamestnanca sa to asi týkať nebude.

    kezeso je offline (nepripojený) kezeso

    obchodník kezeso