Zavrieť

Porady

zle opravena obuv a po oprave este viac znehodnotena

Topanky na ktorych mi po 2 mesiacoch zacal praskat zvrsok, som dala reklamovat. Obchod ich poslal firme aby ich opravila. Oni topanky opravili ale takym stylom ze popraskanu kozu iba pretreli lepom, praskliny je stale vidiet okrem toho na oboch topankach mi zababrali s tymto lepom podrazku, kedze topanka zacala praskat kolkom dokola tesne nad podrazkou. Ked som kontaktovala predajnu tam mi povedali ze oni s tym nic nemaju, mam kontaktovat opravu obuvi. kontaktovala som ich pan mi povedal ze mu to mam poslat fotky e mailom ze sa na to pozrie, ale ze z jeho pohladu je oprava dobre spravena. Poslala som mu teda fotky on mi odpisal ze mam kontaktovat predajnu ze ano su tam viditelne praskliny na zvrsku. Neviem bud nepochopil alebo nechcel pochopit co som mu opisovala, ze teda topanky boli uz opravene prave u nich a ze prave oni mi zle opravili a este aj znehodnotili. neviem koho mam kontaktovat viem ze si mozem dat urobit znalectvo ale neviem kto by ho mal robit. podla mna obchod s tym nic uz nema oni si svoje splnili, myslim ze by to mala riesit oprava obuvi. Poradte mi prosim co teda s tym. dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    účtovník 007 je offline (nepripojený) účtovník 007

    To by som aj ja chcela občas vedieť. ...viac účtovník 007
    Ja si myslím, že kontaktovať musíš obchod. Máš záruku na topánky? Máš. Obchod prevzal Tvoju reklamáciu a sám vybral spôsob, ako ju odstrániť, teda dal obuv do opravy. Sám vybral opravovňu a za opravu je pred tebou zodpovedný. Nech si zle prevedenú opravu vybavuje obchod u obuvníka. Ty žiadaj nápravu, nech spíšu reklamačný protokol, že si nespokojná s vybavením predchádzajúcej reklamácie a žiadaš opätovne o reklamáciu.

    zle opravena obuv a po oprave este viac znehodnotena

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.