Dobrý deň, reklamoval som výrobok - rýchlovarnú kanvicu, ktorú mi predajca vrátil s tým, že sa chyba nepreukázala. Výrobok nám bol vrátený späť a fungoval zhruba mesiac. Opäť som ho zaniesol späť na reklamáciu, kde som uviedol, že chyba pretrváva. Reklamáciu mi opäť neuznali s tými istým tvrdením - vada sa nepreukázala. Toto vyjadrenie ale pochádzalo z autorizovaného servisu, do ktorého bol výrobok vždy zaslaný. Pritom bol výrobok vždy pri preberaní reklamácie pracovníkom predajcu skontrolovaný a vada sa samozrejme preukázala. Reklamovaný výrobok som pri druhom pokuse odmietol prevziať s požiadavkou, že chcem odstúpiť od kúpnej zmluvy, pretože predávajúci nedodržal lehotu 30 dní - keďže podľa mňa výrobok vadu má od začiatku prvej reklamácie. Na to som bol odbavený listom, kde mi to bolo celé vyvrátené. Tak sme výrobok prevzali späť, fungoval mi 2 týždne a opäť nefunguje.

Chcem sa spýtať nasledovné. Ja som presvedčený, že má vadu, Ako mám ďalej postupovať? A hlavne, čo ma zaujíma, aké náklady si viem uplatniť voči predávajúcemu, za fakt, že som musel viacnásobne jazdiť do predajne a to jedine z toho dôvodu, že predajca neodborne posudzoval resp. riešil moju reklamáciu? Ináč povedané, chcem za tú ich aroganciu voči zákazníkovi peniaze - nie za výrobok, to je samozrejmosť, ale zato, že tam pendlujeme jak chudáci už piaty krát, teraz by to bolo 6, o pocitoch ani nehovorím. Proste ma riadne na...budili.