Zavrieť

Porady

pozarucna doba na mobil

skoncila mi zaruka na mobile ale pocas zaruky bol 3 krat na reklamacii..mam narok na vratenie penazi alebo vymenu tovaru?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Ak si mala mobil viackrat v oprave, tak o tu dobu,co bol mobil v oprave sa ti predlzuje zaruka.Prirataj si to. Ak prekracujes dobu,tak uz narok na opravu ci vymenu v ramci zarucnej doby nemas.

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    To by si si musela uplatnovat pri 3. reklamacii v zarucnej dobe kvol irovnakej chybe ....

    KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

    audítor, účtovník, odborný poradca ...viac KEJKA
    nemáš, ak už ti skončila záruka.
    tak máš tretiu vadu v záruke alebo už po záruke?
    Musíš vedieť podľa dátumu a podmienok kúpy, dokedy trvala záruka.
    Naposledy upravil KEJKA : 20.06.13 at 15:46
    marcelita ano ale pozerala som ze podla europskych noriem by mala byt nadalej platii zaruka a vada je ta ista ako pri reklamaciach pocas zaruky

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    skoncila ti dvojrocna zaruka od datumu kupy alebo uz aj zaruka predlzena o cas kedy si mala mobil v oprave?
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    marcelita no v oprave bol minuly rok v auguste..a zaruka mi skoncila teraz v januari
    KEJKA a v auguste to bola druhá či tretia vada?
    marcelita to uz bola tretia a bolo mi povedane ak by sa mi stala ta ista vada uz po 4 krat tak mi malo byt vratene bud financia alebo novy tovar ale bohuzial stalo sa to az teraz
    misoft marcelita: tak to ťa teda poriadne od*bali! http://www.pravaspotrebitela.sk/?pag...hures&itemid=9
    Už pri tretej poruche a reklamácii si mala trvať na vrátení kúpnej ceny.
      zbaliť

    Martin28sk je offline (nepripojený) Martin28sk

    Martin28sk
    zaruka sa pocita dva roky od datumu prevzatia z obchodu, ak to bolo po treti krat mas narok na vratenie penazi alebo na novy vyrobok

    pozarucna doba na mobil

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.