Zavrieť

Porady

Jednanie vedenia školy s vychovávateľkami. Ako je to na iných školách?

dobrý deň, chcela by som znovu otvoriť tému vychovávateľky v škd..pracujem ako vychovávateľka s praxou 1 rok v škd,vzdelanie VŠ II stupňa.
V škole kde pôsobím nám skončil adaptačný proces vo februári, aby mi nemuseli zvýšiť plat zo súčasných 380 E,dohodli sme sa na odložení tohto procesu do konca šk.roku-súhlasila som. Potom si vymysleli, že mi môžu uznať len VŠ I. stupňa lebo II stupen a10 pl trieda je pre nich likvidačná a nebudú ma môcť zaplatiť-aj s tým som súhlasila. Teraz mi dala personalistka podpísať oznámenie o ukončení zmluvy na dobu určitú..Ako vysvetlenie bolo, že mám ísť na úrad práce, keď bude dosť detí budúci školský rok mi zavolajú...Je takéto jednanie normálne?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Mala si pracovnú zmluvu na dobu určitú, alebo si v priebehu školského roka podpisovala dohodu o zmene pracovnej zmluvy ?
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    leah normálna pracovná zmluva na dobu určitú, s tým, že mi ju v júni automaticky predĺžia na další školský rok. Podmienky sa menia za pochodu a podľa nálady vedenia.