Zavrieť

Porady

Môžem ako absolvent I. stupňa vysokej školy pracovať na dohodu o brigádnickej práci študenta ?

Dobrý deň, hľadám korektnú odpoveď na moju otázku, kedže by som rád brigádoval výhodnejšie. Zistil som, že všetci v tom majú zmätok, dokonca aj zamestnávatelia. Našiel som si brigádu a dostal som dohodu o pracovnej činnosti, ktorá je oproti dohode o brigádnickej práci študenta nevýhodná. V štúdiu pokračujem na II. stupni, lenže samozrejme nemám ešte potvrdenie, až po zápise, ktorý je v septembri, preto sa ako študent neviem preukázať. Niekde som však čítal, že som v podstate stále v sústavnej príprave na povolanie, pokiaľ tento rok ďalej pokračujem, čiže som chápaný ako študent, ale zamestnávateľovi to nemám zrejme ako preukázať. Prosím Vás o radu, či je možné v tomto "hlúpom" období pracovať na dohodu o brigádnickej práci študenta. Vopred veľmi pekne ďakujem za odpoveď.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Môžeš pracovať na DoBPŠ, pokial si nedovršil vek 26 rokov a si študentom denného štúdia, potvrdenie o návšteve školy platí do konca oktobra. Pozri § 227 a 228 ZP


    Dohoda o brigádnickej práci študentov
    § 227
    Na začiatok