Zavrieť

Porady

Reklamacia mobilu a zarucna doba v Orangei

Zdravim poradaci.
Mam trosku zlozitejsi problem a tak ho popisem priamo zozaciatku. Prosim nedajte sa odradit mnostvom textu
Zacal sa mi neskutocne prehrievat mobil (Sony Ericsson Xperia Neo). Nebolo to baterkou, ta bola relativne chladna oproti vnutru mobilu a hornej polovici dotykovej obrazovky. Kupovany bol v Orangei na akciu.
Bol som ho reklamovat prvy krat, vysledok - po 30 dnoch som dostal odpovedat ze "vada sa neprejavila". Fajn...
Neskor som ho bol reklamovat druhy krat (lebo sa zacala objavovat cierna smuha na displeji ked sa prehrial). Vysledok- po 25 dnoch opravena cast LCD displeja. Po tomto sa uz smuha neobjavovala, ale mobil stale hrial ako rura.
Neskor som isiel skusit este raz (lebo ktosi mi povedal ze po 3 reklamaciach by som uz mal mat narok na financnu nahradu alebo novy mobil, no viete ako, niekto vam povie...) a po dvoch tyzdnoch mi ho vratili ze sa, znova, popisovana vada neprejavila. Typek za stolom v Orangei mi samozrejme k tomu nemoze povedat nic nez ze "vykazovane teploty su v norme", tak uz neviem ci normou telefonu je ze ho clovek musi drzat za hranu lebo dotykovy(!) displej je vriaci. Pri odchode som sa este typka spytal (chcel som sa uistit), ze teda "ale zarucna doba sa mi predlzuje o dobu ked bol mobil v reklamacii?", na co mi on odvetil, ze o takom niecom nikdy nepocul. No vyzeral som ako tulpas, nepripravil som sa poriadne po pravnickej stranke.
Takze moja prva hlavna otazka je: Predlzuje sa zarucna doba o dobu reklamacie (aj v Orangei) ? Ak ano, iba ked je uznana alebo nezalezi na vysledku? Lebo vsade na internete nachadzam, ze to tak je ale samozrejme ze Orange musi mat reklamacny poriadok naschval tak deb*lne rozpisany ze clovek z toho nevyjde. Totizto ak sa vobec nepredlzuje, tak mi zarucna doba skoncila vcera (som na dovolenke) a teda potom to uz dalej nema vyznam riesit.
Ale ak ano, tak podruhe: viete mi poradit, co dalej? Mam to znova reklamovat, ci poslat nejakemu sudnemu znalcovi alebo ako? Bol by som rad keby sa vyjadril niekto tak zeby som si mohol byt isty ze to co mi poradi su fakty
Kazdopadne vopred dakujem za akukolvek odpoved
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Ano, pokial je vyrobok v servise kvoli zavade v zarucnej dobe, tato doba sa zaratava a pripocitava k zar.dobe. Viac najdes tu: http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9

    Polial to "typek" v Orange este nepocul,mal by si prestudovat zakony.
    Prip. sa obrat na SOI,nahlas tohto predajcu /priliz doklady a vyjadrenia/

    Pravo na odstupenie od zmluvy a ziadat vratenie penazi mas po 3x rovnakej zavade
    milhouse123 Dakujem za rychlu odpoved
    Ale ta rovnaka zavada musi byt 3x uznana alebo staci ze som ju bol 3x reklamovat ?

    Reklamacia mobilu a zarucna doba v Orangei

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.