Zavrieť

Porady

Vrátenie penazí za nekvalitný tovar

Vedel by mi niekto poradit ako postupovat v pripade, ked som kupil laptop a vždy pokazí mi.15.04.2013 bol kupovaný a teraz je zase v servisi.každý mesiac je tam .Ako mam postupovat, ked chcem dostat peniaze spat? Mám na to právo?
Naposledy upravil emoboy93 : 23.07.13 at 10:21
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

    tictac7
    ... a reklamoval si riadne u predajcu? Ak sa jedná o tú istú chybu, pri 3 reklamácii máš nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy - teda nárok na vrátenie peňazí.
    emoboy93 ano reklamoval som nemá tú istú chybu.vzdy ma inu chybu

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Ak bol vyrobok 3x reklamovany,mozes pisomne oznamit predajcovi odstupenie od zmluvy a ziadat vyplatenie kupnej ceny.

    Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom.
    Predávajúci alebo ním poverený pracovník by mal o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (v zmysle judikatúry sa za takú považuje spravidla vec, u ktorej sa vyskytla taká istá vada po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať (posúdenie tejto otázky závisí na okolnostiach konkrétneho prípadu).
    viac tu : http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    10 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    emoboy93 ked nechcú platit tak co mám robit?
    arizona napis konkretnejsie,kedy bol tovar reklamovany,ake mal zavady. Kedy a ako si ziadal odstupenie od zmluvy, Ako sa vyjadril predajca?
    emoboy93 03.07.2013 bol som tam reklamovat,zavada je to ze neide bluetooth a wifi
    kopretinka 3.8.2013? ty máš stroj času?
    emoboy93 preco?
    veronikasad 3.8. už bolo ?
    emoboy93 vtedy bol som tam v obchode
    kopretinka 3.8. 2013 ako si mohol byť v obchode????? keď dnes je 23.7.2013
    emoboy93 sorry. ty mas pravdu.pomýlil som sa tak 3.7.2013
    kopretinka odpovedz na otázku od arizony,ide to z teba ako z chlpatej deky
      zbaliť

    Vrátenie penazí za nekvalitný tovar

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.