Potrebovala by som poradiť vlastním eshop, zakaznička mi vratila tovar, poslala ju ako doporučenú zasielku 1. triedou, lenže zasielka mi prisla poškodena, obalka bola otvorena a skrcene boli spolocenske saty, vytahane a pod. cize by som ich nemohla dalej predať.Chcela som podať reklamaciu na pošte, ale kedže som ja balicek neposielala a nemam ani podaci listok tak som ju nemohla urobit, to moze len odosielatel, na poste mi odporucili aby som poskodenu zasielku neprebrala ze oni ju vratia naspat aj so zapisnicou, zakaznicka sa mi vyhraza ze to bude riesit inak ze chce peniaze, tvrdi mi ze nemala ani fakturu v balicku co nie je pravda, faktura je riadne vedena v mojom systeme aj uctovnictve a az ked som ja popisala vady tak mi odpisala ze uz boli poskodene, je to tvrdenie proti tvrdeniu. A v podstate uz nechce ani plnu sumu vratit ze jej staci 30 Eur a saty stali 41 Eur. Viete mi nieco poradit, alebo ci mi nieco hrozi ak by mi prisla kontrola.