Môj názor - súkromná osoba a PO sa pri uplatňovaní reklamácie azda rozlišujú (niekedy) v dĺžke záručnej doby. O vybavovaní (lehotách) reklamácie sa však už toto nerozlišuje - zákon vraví o 30 dňoch.
http://www.vyvlastnenie.sk/predpisy/...-spotrebitela/
§18 - tam nie je ani SLOVO, ktoré by rozlišovalo bežného spotrebiteľa a PO. Jednoducho - všetci sú spotrebitelia s rovnakými právami na reklamáciu.
Doplním:
Trochu som sa pohrabkal v Obch.zak. - ak predávajúci (s.r.o.) neuviedol pri predaji, ako bude a ako dlho vybavovať prípadnu reklamáciu - má smolu - platí zákon na ochranu spotrebiteľa.
http://www.vyvlastnenie.sk/predpisy/obchodny-zakonnik/
Záruka za akosť: §429-432
Právne vady tovaru: §433-435
Nároky z vád tovaru: §436-441