Ahoj chcela by som Vás poprosiť aj keď viem, že je toho veľa popísané ale akosi nerozumiem čo treba k tomu:
Ak ja som SZČO a vediem účtovníctvo pre inú firmu SZČO, ktorá má 2 zamestnancov a eschop. Faktúry vystavuje aj zamestnanec aj majiteľ a niekedy aj ja a ja robím aj mzdy a účto. Eschop je cez webareal - server u nich.
Kto sa musí ja alebo majiteľ registrovať? a čo ešte k tomu treba?
ďakujem veľmi pekne
Takže ďakujem kto mi pomohol, ale pre niekoho ak by som mu aj ja troška pomohla ešte som volala na OOU a tam mi povedali:
Ten kto má e-schop a zamestnancov: (ak nemá pod sebou viac ako 20 ludí)
- eschop - musí registrovať na oOU plus zaplatiť poplatok 20€
- poučiť zamestnancov ako aj sprostredkovateľa (to je externý účtovník) podľa §21 a poučenie aj podpísať (vzor je na ich stránke)
- spísať so sprostredkovateľom zmluvu podľa § 8 (účtovník spracúva mzdy externe)
- a mzdový softvér spísať evidenciu IS a tú si nechať na prevádzke pre kontrolu
- spísať na predajni bezpečnostný projekt - smernicu
dúfam že som pomohla a dúfam, že som to aj ja správne pochopila