Zavrieť

Porady

Neuznaná reklamácia v Reno Obuv

Dobrý deň,
prosím o radu. V novembri 2012 som si kúpil v Reno Obuv kožené topánky. v Máji 2013 som ich dal na reklamáciu z týchto dôvodov:
1. vnútorné futro sa mi rozletelo a potrhalo.
2. na oboch pätách sa mi podrážka odlepila od topánky
3. na špičke, kde sa ohýba noha, sa trela koža (ako bola podšitá) a kožu a vytvorila dieru

Reklamáciu mi samozrejme zamietli, keďže to bolo do 12mesiacov od kúpy, tak mi reklamáciu zamietli a pridali odborný posudok v ktorom stálo, že sa obuv nedbanlivo nosila, keď sa drela koža o kožu, tak topánky boli nosené ďalej a tým došlo k prederaveniu topánky.

Keď som nevedel, ako ďalej postupovať, bol som o radu pýtať konkrétne dvoch obuvníkov-odborníkov, jedného priamo v BA a druhého v KK. Obaja sa zhodli na názore, že je nepochopiteľné, že mi reklamáciu zamietli, jeden z nich sa rozhorčil a povedal, že keby na odbornom posudku sedel skutočný odborník a nie nejaký vyštudovaný jedinec, ktorý o topánkach nevie ani ň, tak by mi reklamáciu uznali.

Preto prosím o radu ešte Vás na porada.sk, pretože už si neviem dať rady.
Ďakujem.

S pozdravom,
Marek Olekšák
5 komentárov     zbaliť
tictac7 ...kto vystavil ten odborný posudok?
Marek Olekšák Bolo tam uvedené meno vedúcej predajne, no vraj ona len parafrázovala posudok, ktorý napísal odborník. Nerozumiem teda, prečo som nedostal posudok priamo od odborníka.
tictac7 ...to znamená, že žiadny posudok nie je. Vedúca predajne nie je oprávnenou osobou na vystavenie posudku a ak by posudok existoval, mal si ho dostať....
lujza.j Kolko stali tie topanky?
Marek Olekšák 59,95EUR
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Tieto chyby co opisujes sa stalli vsetky naraz? Urcite nie...

    Predajca sa bude branit tym, ze obuv treba reklamovat hned,ako sa zavada objavi.
    Kazdy z vas ma svoju pravdu,zalezi, kto bude z vas dvoch mat lepsie nervy a obhaji si lepsie svoje...
    tictac7 veď nosím, kým je to nositeľné a potom chcem nové, né?
    Marek Olekšák Futro sa mi rozbilo skoro ihneď, ale to som nejak neriešil, lebo sa to dalo nosiť a neodieralo to, je to predsa len vnútro topánky, takže to nevadí navonok. Päty sa pravdepodobne ničili postupne, no viditeľné to začalo byť zároveň s tou dierou na špičke.

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Mozes si dat urobit vlastny posudok na obuv u znalca a stym opatovne ziadat o uznanie reklamacie, ak bude odporovat posudku odbornik v tvoj propech.
    Marek Olekšák Viete mi poradiť nejakého znalca alebo mám skúsiť nasledovať komentár od Letko, kde je uvedená tá stránka www.vipo.sk? Ďakujem.

    Letko je offline (nepripojený) Letko

    ...letom-svetom... Letko
    Môžeš sa obrátiť na skúšobný ústav.

    Odborné posúdenie a vypracovanie odborného posudku pre spotrebiteľov:

    http://www.vipo.sk/
    Naposledy upravil Letko : 25.10.13 at 11:57
    arizona Sa mi zda, ze VIPO uz dlho nerobi znalecke posudky na obuv. Prebral to Puchov

    Neuznaná reklamácia v Reno Obuv

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.