Zavrieť

Porady

Musím platiť za štúdium na Slovensku ak som študoval rok v Česku?

Dobrý deň,

vie mi niekto poradiť, po skončení strednej školy som išiel študovať na vysokú školu do Brna no po pár mesiacoch som odišiel. Nasledujúci rok som začal študovať na Slovensku, skončil som prvý a druhý ročník a stále žijem v tom že za tretí ročník musím zaplatiť školné keďže vrátane roku v Brne prekročím štandardnú dĺžku bakalárskeho štúdia o rok. Niektorí ľudia mi však tvrdia že si to platiť nemusím pretože som študoval v Česku nie na Slovensku. Vie niekto teda ako to naozaj je? Ďakujem

Ďakujem za odpoveď no mohol by sa prosím ešte ozvať niekto kto o tom niečo vie aby som mal väčšiu istotu? Rozumiem že podľa zákona sa štandardná dĺžka štúdia v zahraničí neposudzuje to znamená aj keď ju v zahraničí prekročím na Slovensku mám právo na prídavky atď. Ale ak som študoval na škole v ČR ktorá je na slovensku považovaná za rovnocennú štúdiu na VŠ na Slovensku, bol som oficiálne študent mal som zľavy atď. nebude to moja terajšia škola brať ako rok štúdia navyše a nevypýta si školné? Naozaj to nemusím platiť preto že to bolo v ČR? Poraďte ak viete prosím.
Naposledy upravil Dabeat : 02.11.13 at 14:36
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    studium v CR sa nerata - uz to tu bolo na porade riesene - ak najdem pridam link