Zavrieť

Porady

Eshop - záruka

!
dolmar-makita.jpg  
Je takéto prehlásenie o vylúčení "neautorizovaných" predajcov zo záruky v súlade so zákonom ? Otvoril som si stránku makita.sk (detto dolmar.sk) a uvítal ma takýto oznam - viď foto. Pretože bežne nakupujem (napr. výrobky Makita) v internetových obchodoch - a ani tie väčšie nie sú uvedené medzi "autorizovanými", zaujímalo by ma, ako postupovať v prípade nárokovania záručnej opravy, ak doklad o kúpe je z e-shopu...
Usporiadat
avalik avalik

avalik je offline (nepripojený) avalik

reklamaciu uplatnujes u predajcu, predajca je zodpovedny za vybavenie reklamacie ... je na tebe ci doverujes "neautorizovanemu" eshopu ... vzdy pozeraj obchodne podmienky eshopu
1 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
kopretinka kopretinka

kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

avalik
reklamaciu uplatnujes u predajcu, predajca je zodpovedny za vybavenie reklamacie ... je na tebe ci doverujes "neautorizovanemu" eshopu ... vzdy pozeraj obchodne podmienky eshopu
presne tak,teba nemusí zaujímať,či je obchod autorizovaný,ty si to tam kúpil,tam reklamuješ a obchod nech si to vybaví ako chce.Zákony platia pre všetkých rovnako,v zákone na ochranu spotrebiteľa sa nespomína žiadny autorizovaný alebo neautorizovaný eshop.
To je zas len nejaký konkurenčný boj....
0 0
martinetto martinetto

martinetto je offline (nepripojený) martinetto

Ako sa uvádza vyššie, záruku si máš uplatniť u predávajúceho alebo ak ti predávajúci oboznámil nejaké iné servisné stredisko, tak prostredníctvom neho. Je možné sa s takými to prípadmi stretnúť (hlavne firmy so starším vedením, napr. jedna značka hodiniek). Avšak v tomto prípade taký oznam nemá žiadnu váhu na uplatnenie si práva zodpovednosti za vady tovaru a primárnym subjektom je predávajúci. To akým spôsobom predávajúci vybaví reklamáciu v zákonnej lehote a v súlade so zákonom je už len na ňom.
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať